pondělí 31. srpna 2020

Škola volá

 Ahoj,

prázdniny už nám končí a my zítra usedneme do lavic. Letošní prázdniny jsme si díky koronavirové pandemii pěkně prodloužili. Většina už se od března do školy nepodívala. Chápu, že spoustu z Vás se do školy jistě nechce. Úplně Vás chápu. Mě se taky moc nechce. 

Musíme si však najít věci, které nám jí zpříjemní. Kupte si nějaké hezky zdobené sešity nebo tužky a hned uvidíte, jak se Vám bude z nich učit líp. Já už mám pár věcí nakoupeno, ale ještě určitě nějaké budu nakupovat. 

Letošní školní rok bude pro mě zásadní, jelikož nastupuji do 4. ročníku a čeká mě maturita. Mimochodem, studuji obchodní akademii. Doufám, že nenastane situace jako teď a já budu moc normálně maturovat. Přiznám se, že se jí docela bojím. Největší strach mám asi z anglického jazyka, protože ten mi moc nejde a z účetnictví. Snad jí bez problémů zvládnu. Kdyby jste měli jakýkoliv tip k maturitě, budu moc ráda, když mi ho napíšete do komentáře. 

Budu Vám držet palce, aby se Vám v letošním školním roce dařilo a vše jste bez problémů zvládli. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.

Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts