neděle 2. srpna 2020

Nákupy za červenec 2020

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás po delší době připravila Nákupy za červen 2020. Nakupilo se to toho tady tento měsíc opravdu hodně, protože jak jistě víte, tak jsem byla měsíc v lázních a skoro vždycky jsme odpoledne někam s kamarádkou vyrazily.

Oblečení

HM
Proužkaté tričko
Jedná se o takové to žebrované tričko, které krásně obepne tělo. Má poměrně malý výstřih. Myslím si, že je to skvělý basic kousek, který se dá skvěle kombinovat spoustu věcmi. U mě v šatníku se jistě neztratí.
Cena: 200,- Kč

Růžové tričko
Je úplně stejné jako to proužkaté, akorát v jiné barvě. Tohle tričko jsem si koupila z toho důvodu, že tam měli akci 3 za 2 a jelikož jsem měla jenom 2 věci, tak jsem si šla vybrat ještě něco, ale nic moc se mi tam už nelíbilo, ale nakonec mi tam padlo tohle.
Cena: 200,- Kč

Bílá halenka
Žádný takový kousek oblečení ještě doma nemám a potřebovala jsem už něco takového. Navíc to má ty hnědé knoflíčky, které se teď hrozně nosí a mě se to líbí.
Cena: 100,- Kč

Kytkatá halenka
Hned jak jsem jí spatřila, tak mi padla do oka. Přijde mi zajímavé, jak má průhledné rukávy.
Cena: 170,- Kč

Proužkovaná halenka se spadlými rameny
Líbí se mi tento proužkovaný vzor, takže když jsem jí tam uviděla, tak jsem jí musela mít.
Cena: 270,- Kč

Džínová košile s uzlem
Hned jak jsem jí spatřila, tak jsem věděla, že půjde se mnou domu. Moc se mi líbila. Mám takový styl ráda.
Cena: 300,- Kč

Oranžové tílko
Moc se mi líbila ta barvička, která se úžasně hodí na opálené tělo.
Cena: 100,- Kč

Laksláčová sukně
Žádnou jsem doma ještě neměla a ani jsem jí v obchodě nevyhledávala, protože jsem si myslela, že mi nebude sedět a ani mi nebude slušet. Teď jsem si jí zkusila jenom tak vyzkoušet a ona mi padla jako ulitá, a tak jsem jí hned brala.
Cena: 540,- Kč

Proužkované kraťasy
Narazila jsem na ně ve výprodeji a moc se mi líbily, ale měli jenom o dvě velikosti menší než mám a tak jsem si řekla, že si zkusím vyzkoušet a mě nějaký zázračným způsobem byly.
Cena: 70,- Kč

Bílé kraťasy
Už dlouho jsem je sháněla. Líbí se mi, jak jsou dole na nohavicích roztrhané.
Cena: 200,- Kč

Černé kalhoty
Vyhovuje mi na nich, že to není úplně riflovina a dají se nosit jak na běžný den nebo k nějakému elegantnímu outfitu.
Cena: 350,- Kč

Bílé tenisky
Tyhle tenisky objevila v obchodě kamarádka a koupily jsme si obě stejné. Líbí se mi na nich ty pastelové odvory na tkaničky. Mají gumičku, takže se do nich nemusí dávat tkaničky.
Cena: 350,- Kč

Lindex
Sportovní podprsenky
Už jednu takovou doma mám a krásně mi sedí, tak jsem si koupila další dvě
Cena: 500,- Kč (1 ks)

C&A
Khaki tričko se spadlými rukávy
Mám moc ráda tu barvu a navíc to má knoflíčky, tak jsem to musela mít. Vyhovuje mi, že to má ty spadlý rukávy.
Cena: 175,- Kč

Plameňákové tričko se spadlými rameny
Líbil se mi ten motiv, protože plameňáci poslední dobou patří mezi moje oblíbená zvířata. Navíc ty spadlý rukávy to krásně obzvláštní.
Cena: 105,- Kč

Reserved
Bílé tričko "What's your inspiration"
Sháněla jsem nějaké obyčejné bílé tričko pod tu laksláčovou sukni.
Cena: 80,- Kč

Bílé tričko "No thing to wear"
Koupila jsem si ho taky hlavně k té laksláčové sukni, protože si myslím, že se pod ní bílé tričko hodí asi nejvíc.
Cena: 80,- Kč

Bílé tričko "Art ......."
Zaujalo mě na něm ten vtipný nápis, který mi přijde, že bude ideální do školy.
Cena: 80,- Kč

A3 sport
Tenisky Vans
Strašně dlouho jsem si je chtěla koupit teď jsem se k tomu konečně dokopala.
Cena: 590,- Kč

Kosmetika

Rossmann
Makeup Revolution x Petra XOXO paletka očních stínů
Hned, jak vyšla, tak jsem věděla, že jí musím mít. Ty barvy uvnitř jsou nádherný.
Cena: 320,- Kč

Makeup Revolution x Petra XOXO rtěnky
Mám ráda tekuté rtěnky. Moc se mi líbily ty barvy, tak jsem si je zkusila koupit.
Cena: 280,- Kč

Dermacol Coco Splash podkladová báze pod makeup
Moc ráda používám tu Satin a tak když vyšla tahle přírodní, tak jsem jí musela hned vyzkoušet.
Cena: 225,- Kč

Dermacol Master Brush by PetraLovelyHair štětec na pudr (D55) a štětec na bronzer (D53)
ŠŠtětce, které jsem doposud používala, mi začaly pelíchat a na tyhle jsem slyšela amou chválu, tak jsem se rozhodla, že je vyzkouším.
Cena: 225,- Kč (1 ks)

Dm
Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe Jelly krém na obličej
Jedná se o nový hydratační krém na obličej s aloe vera. Má gelovou konzistenci, kterou mám u krémů ráda.
Cena: 130,- Kč

L'Oréal Paris True Match
Došel mi můj makeup a jelikož ráda zkouším nové produkty, tak jsem si zkusila koupit tento, na který jsem slyšela chválu.
Cena: 280,- Kč

Makeup Revolution Reloaded rozjasňovač
Když jsem ho tam v obchodě viděla, tak jsem ho tam nemohla nechat. Koupila jsem si ho v odstínu Dare To Divulge, což je taková moc hezká, jemná barva.
Cena: 100,- Kč

Makeup Revolution Reloaded tvářenka
Mám doma poměrně málo tvářenek a spíš samé výrazné a chtěla jsem nějakou neutrální. Vybrala jsem si jí v odstínu Peach Bliss.
Cena: 100,- Kč

Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe čistící gel na pleť
Zrovna mi došel můj čistící gel a tak jsem si zkusila vzít tento nový.
Cena: 90,- Kč

Pleťové masky Balea
Došli mi doma pleťové masky, tak jsem si zkusila taky zase nějaké od Balea a jsou to spíš limitované edice, na které jsem byla zvědavá.
Cena: Melounová: 12,- Kč
           Broskvová: 12,- Kč
           Tropical: 30,- Kč
           S vitamínem C: 50,- Kč

Pleťové masky Garnier
Masky od Garnier mi nesmí doma nikdy chybět, protože všechny masky, které jsem zatím od nich vyzkoušela, mi vyhovovaly. Dávám si je hlavně, když vidím, že moje pleť potřebuje hydrataci.
Cena: 50,- Kč (1 ks)

Yves Rocher
Krémy na ruce "Kokos" a "Mango"
Už dlouho jsem chtěla od této značky něco vyzkoušet a jelikož jsem slyšela chválu na tyhle krémy na ruce, tak jsem si je koupila.
Cena: 80,- Kč (1 ks)

Dr. Max
Renovality Čajovník olej za studena lisovaný
Všude na mě vyskakovaly oleje od Renovality a všichni si je chválili, tak mě zajímalo, co na nich vidí, tak jsem si jeden zkusila objednat.
Cena: 250,- Kč

Faberlic
Faberlic Bioglow oční krém s vitamínem C
Do teď jsem žádný krém na oči nepoužívala, ale řekla jsem si, že se o sebe začnu víc starat a jelikož mamky kamarádka tam objednává pro lidi, tak jsem si zkusila objednat.
Cena: 140,- Kč

Pleťové masky s kyselinou hyalunovou a s vitamínem C
Masky se u mě neztratí a ráda zkouším nové produkty, tak jsem na ně zvědavá.
Cena: 55,- (1 ks)

Potraviny 

Zdravý obchůdek U Slavíka
Už dlouho jsem sháněla lahůdkové droždí, ale nemohla jsem ho nikde sehnat. Nakonec jsem na něho narazila tady a když už jsem tam byla, tak jsem si koupila i jiné potraviny.
Cena: 500,- Kč

Energy Vita
Ořechová másla Lucky Alvin
Chtěla jsem vyzkoušet nějaká kvalitnější ořechová másla a tyhle jsem někde viděla chválu, tak jsem si je zkusila vzít.
Cena: velké, arašídové jemné: 109,- Kč
           malé, arašídové s příchutí: 47,- Kč

Ostatní 

New Yorker
Sluneční brýle
Rozbili se mi moje brýle, které jsem tak ráda nosila a jelikož mám problém nějaké sehnat, protože mi málokteré sedí, tak když jsem narazila na tyhle, tak jsem si je vzala ve stříbrné i zlaté barvě.
Cena: 220,- Kč (1 ks)


Pouzdro na sluneční brýle
Nechtěla už jsem riskovat, že by se mi rozbili další sluneční brýle. Skvěléna tomhle pouzdře je, že se dá složit do placky, takže Vám potom v tašce nezabere tolik místa.
Cena: 90,- Kč

Ledvinka
Líbí se mi teď tento trend. Musela jsem si jí také pořídit.
Cena: 260,- Kč (1 ks)

Sinsay
Peněženka
Do teď jsem měla takovou malou peněženku a líbí se mi teď ty větší. Navíc tahle má moc hezký a jednoduchý vzor.
Cena: 70,- Kč

Horoskop
Aroma lampa
Strašně ráda poslední dobou pálím svíčky a bylo mi vždy škoda vyhazovat ty zbytky, tak jsem si na někoupila aroma lampu.
Cena: 200,- Kč

Tento měsíc moje peněženka trochu zaplakala. Nějak moc jsem se rozšoupla. Budu muset v srpnu zase trochu víc šetřit. Do komentáře mi můžete napsat, co se Vám z těchto věcí, co jsem si koupila, líbilo nejvíc.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts