úterý 2. července 2019

Balea Aqua osvěžující voda

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila další recenzi a to tentokrát na osvěžující vodu Balea Aqua, kterou jsem už dlouhou vodu chtěla vyzkoušet. Těď když jsou ty velký horka, tak jsem se konečně dokopala si jí koupit.
Jedná se o produkt, který seženete pouze v kamenných obchodech drogérie Dm nebo na jejich eshopu, protože se jedná o značku, kterou jinde neseženete než tam.
Na výběr je ze 3 vůní, které jsou zelený čaj a jasmín, kokos a potom obyčejná bez vůně. Já jsem si koupila tu bez vůně, protože když jsem tam byla tak tam měli pouze tuto a ještě s vůní zelený čaj a jasmín a ta mi popravdě vůbec nevoněla.
Voda se nachází ve spreji, která je plastová. Sprej stříká jemný rozpršek, který Vás příjemně osvěží, ale zároveň po něm nejste pokrý, že by to po Vás teklo.
Na zadní straně se nachází popis a složení spreje.
Víčko je také plastové, ale z takového měkkého plastu, který v ruce v pohodě zmáčknete. Víčko na spreji drží pevně, takže nemustí mít strach, že se Vám v tašce otevře. Nádoba i víčko má modrou barvu. Celé balení je malé, lehké a tím pádem velmi praktiské na cestování, nebo když si ho chcete vzít do batohu nebo kabelky.
Moc krásně pleť i tělo osvěží. Může se nanášet i na makeup, protože funguje i jako fixátor.
Množství: 150 ml
Cena: 40 - 45,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Osvěžuje
  • Obal
  • Jemný sprej
  • Vůně

-

  • Nic


Hodnocení: 9* z 10*

Když jsem ho poprvé ukázala kamarádce, tak řekla, co jsem si to koupila za kravinu, že si můžu dát do rozprašovače vodu a budu to mít to samé. Těď si ho oblíbila a furt mi bere. Určitě bych vám ho v těchto vedrech doporučila koupit. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts