neděle 30. srpna 2020

Fitness výzva

Ahoj, 

dovol, abych Vás přivítala u mojí první fitness výzvy, která je sestavena na 30 dní. Dostanu Vás do formy, naučíš se zařadit pravidla zdravého životního stylu do svého běžného života a pravidelnost ve cvičení. Budete se po ní cítit skvěle ve svém těle a získáštevysněné výsledky.

Už dlouho jsem přemýšlela, že bych nějakou takou výzvu udělala. Dlouho jsem nad tím váhala, ale pak když jsem se Vás zeptala na instagramu, odsouhlasili jste si, že by jste o ní měli zájem, tak jsem si řekla, že to zkusím. 

Výzva se skládá z denního úkolů, které se týkají zdravých návyků a cvičení. Nebojte se, nejsou nijak drastické a dají se během dne bez problemů splnit.




Hlavním pravidlem je, že pokud jeden den vynecháte, musíte celou výzvu začít od znova. Výjimkou je samodřejmě, pokud onemocníte, to stačí, když normálně potom budete pokračovat. 

Dalším pravidlem je, aby jste jedli vyváženě a kvalitní potraviny. 

Aby Vám výzva rychleji utíkala, připravila jsem si tabulku v podobě kalendáře, kde si můžete postupně jednotlivé dny odškrtávat.


 

Připravila jsem si pro Vás tabulku pro záznam Vaší tělesné míry před a po dokončení výzvy, která si myslím, že nesmí chybět, protože věřím, že se Vaše postava změní k lepšímu. Nezapomeňte si tedy změřit míry před začátkem vývzy a potom na konci, ať to můžeš potom porovnat. Věřím, že se dočkáte vytoužených výsledků.


 

Nesmírně důležitý je pitný režim, proto mám pro Tebe tabulku, kde si ho můžete přes den zaznamenávat a budete v tom mít lepší přehled. Měli by jste vypít minimálně 2 l denně čisté vody.




 

Nezapomínej na zeleninu, která by měla být ke každému slanému jídlu. Pro lepší přehled, jsem pro Vás přichystala také tabulku, kde už máte předpřipravené i porce.




Pohyb je pro naše tělo velmi důležitý. Nejlepší a nejjednodušší je pro nás chůze. Optimální počet je 10.000 kroků. Váš denní počet kroků si můžete zaznamenávat do tabulky. 

 

 

Jistě se budete chtít občas zvážit, a proto jsem pro Vás připravila tabulku, kde si budete moc váhu zaznamenávat. Dávejte si však pozor, aby jste se nevážili každý. Vyznačila sem Vám do ní dny, kdy by bylo optimální se zvážit.Važte se však pokaždé ve stejný čas.

 


Váš den můžete poté zhodnotit do tabulky pomocí srdíček. Budete pak vědět, jak se Vám ve výzvě daří. 


 

Až výzvu dokončíte, shrňte všechny Vaše úspěchy v tabulce. Pokud budete mít u všeho plný počet, musím Vás pochválit, protože jste opravdu výborný. 


 

Nezapomeň sdílet na sociálních sítích, jak makáš podle této výzvy. K označení použij hashtag k této výzvě - #fitnessbymisulka Ty nejlepší fotky budu sdílet v mém story na instagramu, což bude určitě velkou motivací pro další slečny, které podle výzvy makají, nebo se do ní chtějí pustit.

 

Nečekej a začni s výzvou hned teď. Držím ti palce, ať to zvládneš. Budu tě postupně motivaci na sociálních sítích.

 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 

Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts