neděle 23. srpna 2020

Garnier Hyaluronic Aloe Jelly pleťový gel

 Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťový gel Garnier Hyaluronic Aloe Jelly. Hned jak jsem ho viděla, tak jsem věděla, že ho musím mít, protože mám radši pleťové gely než krémy. 

Má osvěžit, hydratovat a zjemnit po dobu 48 hodin. Měl by zajistit, aby byla pokožce dodána vlhkost. Obsahuje zklidňujícího Aloe vera a kyselinu hyaluronovou. Má veganské přírodní složení, přičemž 96 % složek je přírodního původu.

Zabalený byl v papírové krabičce.

Nachází se na ní popis a složení gelu.


Samotný gel je v plastovém kelímku.

Pleť krásně hydratuje a zjemní. Velmi dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Během chvilky není vidět žádný mastný filtr. Zlepšení pleti je vidět hned po prvním použitím. Krásně voní.

Množství: 70 ml
Cena: 250 - 300,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Zjemnění
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic

Hodnocení: 9,5* z 10*

Jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela. Myslím si, že se skvěle hodí na léto, protože nezatěžuje tolik pleť jako normální krémy. Hned jsem ho zařadila do mých oblíbených produktů. Rozhodně si ho koupím znovu. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts