středa 12. srpna 2020

Banánový chlebík

Ahoj,

banánový chlebík je velmi oblíbené jídlo, tak jsem se jednou rozhodla, že ho také vyzkouším. Hledala jsem nějaký zdravý recept. Zkusila jsem ho podle Petry Elblové a lehce jsem si ho poupravila. Moc mi zachutnal, a proto bych se s Vámi dnes ráda o recept na banánový chlebík podělila. Banánový chlebík je totiž jeden z nenáročných a rychlých receptů, který se nemůže pokazit. 

Ingredience (7 ks):

4 ks banánu
60 g špaldové mouky 
100 ml mléka (nejlepší je nějaké rostlinné)
3 lžíce kokosového oleje (rozpuštěného)
30 g kešu ořechů 
2 vejce 
1 lžíce skořice 
1 lžíce kypřícího prášku 
24 g hořké čokolády 
Stévie

Postup:

Trouby si předehřejeme na 175°C. Banány oloupeme. Tři z nich rozmačkáme vidličkou a vložíme si je mísy. Přidáme vejce, špaldovou mouku, skořici, kypřící prášek a pár kapek stévie na doslazení. Čokoládu a kešu ořechy nakrájíme na drobné kousky a vložíme do mísy. Kokosový olej rozpuštíme a společně s mlékem přidáme do mísy. Vše pořádně zamícháme. Formu si vysteleme pečícím papírem a nalijeme do ní těsto. Banán nakrájíme na kolečka a položíme na vrch těsta do formy. Pečeme v troubě na 175°C cca 45-50 minut. 
Moc jsem si ho zamilovala. Dělám ho teď často. Skoro pokaždé, když mám chuť na něco pečeného a mám doma banány, tak ho udělám. Máte taky rádi banánový chlebík? 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts