úterý 4. srpna 2020

Cuketové placičky

Ahoj,
mám moc ráda cuketové bramboráky a mozzarella, tak jsem to jednou zkusila spojit a udělat takové cuketové placičky. Byly tak výborné, že jsem si je musela udělat znovu. Rozhodla jsem se, že Vám taky na ně dám recept, aby jste je mohli také vyzkoušet. 

Ingredience (7 ks):

150 g brambor
100 g cukety
3 ks cherry rajčat
75 g mozzarelly
1 vejce 
50 g hladké špaldové mouky 
1 1/2 stroužku česneku
olivový olej
sůl

Postup:

Trouby si předehřejeme na 200°C. Brambory a cuketu si oloupeme a nastrouháme na hrubším struhadle a v misce je hodně promačkáme a scedíme všechnu vodu, kterou pustí. Přidáme mouku, vejce, bazalku, česnek a sůl. Vše promícháme v hustější těsto. Plech si vyložíme pečícím papírem, který potřeme troškou oleje. Na plech vytvoříme polévkovou lžící kuličky, které rozplácneme na tenčí placičky. Trochu těsta si v míse necháme. Na placičky pokládáme kolečka mozzarelly a na ní kolečka rajčátek. Vršek pak pokryjeme slabou vrstvičkou těsta. Bramboráky pečeme na 200 stupňů a na 30 minut.

Pokud máte rádi cuketu a mozzarellu, tak bych Vám je rozhodně doporučila zkusit. Do komentáře mi můžete napsat, jestli jste taky už zkusili nějaká jídlo zkombinovat a popřípadě jaké. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts