pondělí 3. srpna 2020

Garnier Skin Naturals Nutri Bomb pleťová maska

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Garnier Skin Naturals Nutri Bomb, která je prodejnách nově a dostala jsem jí od mojí nejlepší kamarádky, za což jí moc děkuji.
Měla by hloubkově hydratovat a intenzivně vyživovat. Obsahuje kokosové mléko pro intenzivní výživu pleti a kyselinu hyaluronovou pro intenzivní hydrataci pleti. Má navracet pleti pružnost.
Je zabalená v plastovém pytlíku. Jedná se o textilní masku. Plátýko je slabé a hodně napuštěné tekutinou. Hezky na pleti drží a je velmi příjemné.
Na zadní straně naleznete popis, aplikaci a složení masky.
Maska byla hodně nasáknutá tekutinou a ještě mi v sáčku trochu tekutiny zbylo. Na obličeji je velmi příjemná. Zbytek tekutiny se do pleti hezky vstřebává. Pleť je po ní pěkně hydratována, sjednocená, rozzářela a svěží. Když jsem si přejela po ní rukou, tak byla hezky hebká.
Množství: 28 g
Cena: 50 - 60,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Rozzářující
  • Sjednocení 
  • Svěžest 
  • Kvalita látýnka
  • Textilní maska
  • Aplikace
  • Obal 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Tahle maska je boží. Pokud máte suchou pokožku a potřebujete velkou hydrataci, tak tuhle masku bych Vám doporučila.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts