pondělí 10. srpna 2020

Makeup Revolution Reloaded tvářenka

Ahoj,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na tvářenku Makeup Revolution Reloaded. Viděla jsem na ní skoro samou chválu, tak mě zajímalo jaká je.  

Mám jí v odstínu Peach Bliss. Je to taková krásná meruňková barvička. 

Tvářenka je plastové paletce. Na zadní straně se nachází popis a složení tvářenky.

Tvářenka je perfektně pigmentovaná. Stačí do ní jednou ťupnou štětcem a naberete si dostatečné množství. Trochu práší. Na pleti udělá takový jemný nádech, takže je ideální pro každodenní nošení. 

Výdrž je dobrá. Vydrží v pohodě celý den, i když večer už je trošku vybledlá. 

Množství: 7,5 g

Cena: 80 - 120,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 8,5* z 10*

Za mě bych jí mohla mít možná trochu víc pigmentovo, ale myslím si, že tahle tvářenka je na každodenní nošení úplně ideální. Pokud od tvářenky tohle očekáváte, tak za mě Vám jí můžu doporučit. Zajímalo by mě, zda patříte mezi lidi, co rádi používají tvářenky nebo mezi ty, co je moc nemusí.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts