sobota 8. srpna 2020

Dvůr Králové

Ahoj,

dnes bych Vám ráda ukázala místa ve Dvoře Králové a okolí, která jsem s rodinou během 3 dní navštívila a stojí za to se na ně podívat. Rozhodli jsme se na poslední chvíli a jsem ráda, protože jsem si to náramně užila. Cesta nám trvala cca. 4 hodiny, což se může někomu zdát jako dálka, ale musím říct, že nám to poměrně rychle uteklo.

Ubytovaný jsme byli v penzionu Varta, který se nacházel v Jánských lázní, což je zhruba 35 km od Dvora Králové. 


Paní majitelka byla velmi milá a ochotná. Penzion byl moc hezký. Pokoj byl velký a útulný. Vše tam bylo naladěné do dřevěné a bílé barvy s levandulovými dekoracemi. 

V ceně jsme měli zaplacenou snídani, která byla v podobě švédských stolů. Na výběr tam bylo snad vše na co si člověk vzpomněl. Penzion Vám můžu vřele doporučit.

Hned po příjezdu jsme zajeli na bobovou dráhu Berta do Mladé Buky. Jízda byla úžasná. Je to neuvěřitelný adrenalin. Cena jízd se mi zdá vcelku přijatelná. Jediný mínus je, že jsou velké fronty, takže to chce vychytat ten správný čas. Co jsem tak postřehla, tak nejmíň lidí je tam okolo oběda. Líbilo se nám to natolik, že jsme poslední den těsně před odjezdem zajeli znova. 

Poté jsme vyjeli lanovkou na Černou horu, kde byl úžasný výhled. Dá se tam jít i na rozhlednu, ale tam jsem nešla. 

Druhý den jsme si udělali celodenní výlet do Sahari ve Dvoře Králové. Jde o to, že vlastním autem projíždíte mezi volně pobíhajícími zvířaty. Můžete tam vidět např. zebry, žirafy, lvi atd... Trochu mě mrzelo, že skoro všechny zvířata ležely, protože jsme tam byli ráno, takže zvířata byly málo vidět. Je lepší tam jet odpoledne, kdy už jsou zvířata vzhůru. 

Hned u toho se nachází i ZOO, kam jsme se šli podívat hned poté. Bylo v ní poměrně dost lidí. Občas trvalo než se člověk někam dostal, ale prostředí bylo moc hezké. 

Moc mile mě potěšilo, že tam měli v nabídce k jídlu i vegetariánský hamburger s hummusem, baby špenáte, okurkou, avokádem a tofu. 

Poslední naší zastávkou, kromě bobové dráhy, byla Stezka korunami stromů Krkonoše v Jánských lázní. Délka stezky je 1 511 m, což se může zdát jako dálka, ale nahoře jste zachvíli a ten výhled stojí za to. Je vidět široko daleko. Cestou se nachází tabulky s různými zajímavostmi. Pokud máte odvahu, může sjet dolu tobogánem, ale já jsem nejela. 

Výlet jsem si moc užila. Pokud budete mít cestu okolo, doporučila bych Vám se zajet na tyhle místa podívat. Do komentáře mi můžete napsat, jestli už jste nějaký z těchto míst naštívili a jak se Vám tam líbilo. 

 

To by bylo vše. Mějte se hezky.

Vaše Mišulka 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts