středa 26. srpna 2020

TAG domácí mazlíček - zakrslý králíček

Ahoj, 
možná jste si všimli, že nám do rodiny přibyl nový člen. Pořídili jsme si před pár dny domu zakrslého králíčka, který nám dělá samou radost. Na instagramu jsem se Vás ptala, jestli máte na něho nějaké otázky a jelikož jich tam bylo opravdu málo, doplnila jsem nějaké sami, které si myslím, že by Vás třeba také zajímali. Připravila jsem si pro Vás dnes TAG domácí mazlíček - zakrslý králíček. 

1. Jak se jmenuje?
Jmenuje se Max. Oslovujeme ho Maxi, Maxíku, Maxíčku. Na jménem jsme nemuseli moc dlouho přemýšlet. Vždycky se mi z nějakého důvodu líbilo jméno Max a když jsem ho doma navrhla, všem se nějak líbilo. 

2. Je to samička nebo sameček?
Tohle byla docela operace. Chtěli jsme samečka, jenomže z toho vrhu v termínu, který jsme potřebovali, byli samé samičky. Tak jsme si řekli, že si jí vezmeme. Pak jsme se dočetli, že samička je daleko náročnější. Má takzvanou falešnou březost a kastrace je pro ně daleko náročnější. Začali jsme mít strach. Konzultovali jsme to s paní chovatelkou a ta nám nakonec ještě nabídla samečka, který by byl ale v den předání o 2 týdny starší. Když nám poslala jeho fotku, zamilovali jsme se do něho a hned jsme jí psali, že ho bereme. 

3. Kolik mu je? 
Je mu 9 týdnů a 2 dny.

4. Co je to za plemeno? 
Je to zakrslý saténový. Tohle plemeno je typické tím, že králíčci mají na sluníčku takovou hezky zařivou barvu, což se nám líbilo, a proto jsme se pro tohle plemeno také rozhodli. 

5. Odkud ho máte? 
V žádném případě jsme nechtěli ze zverimexu. Nejsem jejich zastáncem. Nelíbí se mi, jak se tam ke zvířatům chovají. Jde jim jen o peníze. Pořádně ti ani neřeknou, co je to za plemeno, jaký je to pohlaví atd. Hledali jsme tedy chovnou stanici. Narazili jsme na chovatelskou stanici ......., kde byla moc milá a ochotná paní. Byli jsme s ní spokojený. Za mě můžu doporučit. 

6. Kde ho máte? 
Máme ho venku v králíkárně. I když není s námi 24 hodin denně, snažíme se mu věnovat veškerou pozornost a myslím si, že mu nic nechybí. 

7. Proč jste se rozhodli si ho pořídit? 
Už dlouho jsme chtěli domácí mazlíčka, který by nám dělal radost. Mám ráda psy a zakrslé králíčky. Jelikož na psa by jsme neměli tolik času, rozhodli jsme se pro zakrslého králíčka.
Myslím, že pro dnešek by otázky stačili. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, pište mi otázky do komentáře a já pro Vás můžu udělat další TAG.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts