sobota 5. března 2022

Balea slupovací pleťová maska s aktivním uhlím

Ahoj,
trpím poměrně velkým množstvím černých teček na nose a lícných kostech. Rozhodla jsem se vyzkoušet Balea slupovací pleťovou masku s aktivním uhlím, na kterou bych Vám dnes ráda dala recenzi. 

Je určena k péči o normální a smíšenou pleť. Maska má účinně čistit pleť, a to až do hloubky pórů. Složení s aloe vera, vitamínem E a panthenolem by měla pleť viditelně zklidňovat a pomáhat ji uchovávat v přirozené rovnováze.
Nachází se v černé plastové tubě. Balení obsahuje víc dávek. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 

Otvor pro vymáčknutí masky je akorát velký. 

Na obličeji je velmi příjemná. Jak jste z názvu jistě pochopili, jedná se o slupovací masku. Měla jsem jí dýl, než bylo na obalu psáno, aby šla dobře sloupnout. Samotná maska v temně černé barvě a její konzistence je poněkud tekutější. Nepřijde mi, že by maska nějak rapidně čistila pleť a na černých tečkách nevidím žádnou změnu. Maska je černá, ale po odstranění masky z obličeje nevidím na černém podkladu, že bych něco vytáhla.
Množství: 1 ks
Cena: 30,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Textura
  • Aplikace
  • Obal 

-

  • Netahuje žádné černé tečky

Hodnocení: 1* z 10*

M aska moc neuchvátila. Maska nesplňuje nic, co by maska měla splňovat. Vůbec Vám jí nedoporučili. 
Pokud jste jí také vyzkoušeli, budu moc ráda, když mi napíšete, co na ní říkáte?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts