pátek 14. srpna 2020

Makeup Revolution x Petra XOXO paletka očních stínů

Ahoj,

ráda bych Vám představila něco na co už jsem se těšila od té doby, co jsem zjistila, že má vyjít a co jsem si musela jít hned koupit. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na paletku očních stínů Makeup Revolution x Petra XOXO od Petry Love Hair, jejíž videa mám moc ráda. Paletka mě lákala hlavně svými hravými barvami. 

Paletka obsahuje 36 barev. Můžete tam najít ať už teplé tak i studené stíny. Obsahuje světlé i tmavé barvy. Je ideální pro každou příležitost.

Paletka byla zabalená v krásné papírové krabičce, která je celá stříbrná. 

Na zadní straně naleznete popis a složení paletky. Nachází se tam i přímo nakreslené barvičky, které v paletce najdete.

Samotná paletka má růžovou barvu s bílým písmem. 

Na zadní straně se nachází popis a složení paletky. 

Je poměrně bytelná. Jediné, co by někomu mohlo vadit je, že chybí zrcátko. 

Paletka skoro vůbec nepráší. Pigmentace je výborná na to, že se jedná o drogérkovou značku. Odstíny jdou dobře nabrat na štětec a pěkně se chytají na oči. Dají se lehce blendit a případně tedy zjemnit. 
Výdrž je skvělá. Sice během dne barvičky lehce vyblednou, ale pokud si dáte pod ně korektor nebo podkladovou bázi, drží jako přibitý. 
Množství: 28,8 g (36x 0,8 g)
Cena: 300 - 400,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Jsem s paletkou spokojená a ráda ji používám. Miluju ty barvičky. Jak se líbí plaletka Vám? Máte už jí doma nebo máte v plánu si jí koupit? Pokud jste doposud ještě váhali, doufám, že Vám moje recenze pomohla, samozřejmě k lepšímu a paletku si koupíte. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts