středa 19. srpna 2020

Balea Sweet Melon pleťová maska

 Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Balea Sweet Melon. Jedná se o limitovanou edici, tak jsem se rozhodla, že jí vyzkouším. Na výsledek, jak mi vyhovovala se teď můžete podívat.
Měla by být ideálním osvěžením, které vaší pleti dodá opět skvělý vzhled! Maska s ovocnou vůní a výtažkem z melounu a liči má dodávat pleti potřebnou hydrataci, zanechávat ji jemnou, hebkou a rozzářit tón pleti.
Maska je zabalená v plastovém pytlíku. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 
Obsahuje dvě dávky, které jsou velké, takže mi za jedna vystačila bez problémů na dvě použití.
Samotná maska j
e tekuté konzistence, která po použití setře z obličeje ubrouskem a zbytek se vmasíruje. Nepotřebuje se k tomu žádná voda. 
Na obličeji velmi příjemná. Příjemně voní po melonu. Není to nějak parfémovaný. Po sundání jsem však měla měla pocit, že s pletí nic neudělala. Možná byla lehce rozzářená a hebká, ale ne nějak extra. Co se týče hydratace, tak ta byla nulová. 
Množství: 16 ml (2x 8 ml)
Cena: 13,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Příjemná
  • Aplikace 
  • Vůně 
  • Obal 

-

  • Hydratace 
  • Rozzářenost
  • Hebkost

Hodnocení: 3* z 10*

Tato maska byla katastrofa. Všechno co by měla dělat, nedělala. Naštěstí už její prodej skončil. Pokud jste jí náhodou někdo zkoušel, můžete mi schválně napsat do komentáře, jak Vám vyhovovala. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts