středa 2. září 2020

Dermacol Aroma Ritual krém na ruce

Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na krém na ruce Dermacol Aroma Ritual. Už jsem měla z této řady tělové mléko, které mi moc vyhovovalo, tak jsem se rozhodla vyzkoušet i krém na ruce. 

Vybrala jsem si ho s vůní belgické čokolády. Obsažený pomerančový olej osvěžuje mysl, rozveseluje, odstraňuje napětí a harmonizuje duši. Obsahuje vitamin E, který má vyživovat a obnovovat namáhanou pokožku rukou. Měl by posilovat ochrannou vrstvu pokožky, zanechávat ruce jemné. 

Nachází se v oranžové tubě. Víčko je bílé a vycvakávací. Otvor je velikostně tak akorát. Na zadní straně je popis a složení krému.

Krém není tak mastný. Hydratace je taková střední, ale mě to bohatě stačí. Krásně se roztírá.Jeho konzistence není úplně hustá, ale ani úplně řídká, prostě tak akorát. Do pokožky se rychle vstřebává a zanechává ruce jemné a vláčné. Vůně je poměrně výrazná, ale není to žádná těžká vůně. Pro mě je ta vůně příjemná.

Množství: 100 ml
Cena: 35 - 60,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Krém používám ho moc ráda. Nejvíce ze všeho se mi na něm líbí ta vůně. V nejbližší době mám v plánu si ho znova pořídit. Doporučila bych ho spíše někomu, kdo má lehce vysušené ruce a nepotřebují extra velkou péči. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts