středa 1. dubna 2020

Nákupy za březen 2020

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila Nákupy za březen 2020. Najdete zde něco málo z kosmetiky, knížek a časopisy.

Kosmetika

TETA drogérie
Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb pleťová maska
Tahle maska je skvělá. Pleť je po ní pěkně hydratovaná. Už mám několikáté balení a určitě ne poslední.
Množství: 1 ks
Cena: 50,- Kč

Garnier Botanical Toner čistící pleťová voda 
Tuhle vodu mám moc ráda. Už mám několikáté balení. Krásně pleť vyčistí a osvěží. Moc ráda jí používám ráno.
Množství: 200 ml
Cena: 80 - 100,- Kč 

Maybelline Baby Skin podkladová báze
Tohle byla moje první podkladová báze pod makeup. Bázi je dobrá. Na pleti je příjemná a hezky jí vyhladí. Po delší době jsem znovu zkusila a je pořád stejně dobrá jako dřív. Už na ní vyšla recenze, kterou naleznete zde
Množství: 12 ml
Cena: 130 - 190,- Kč

Maybelline SuperStay Ink Crayon rtěnka v tužce
Rtěnka je krásně pigmentová a na rtech velmi příjemná. Má takovou máslovitou konzistenci. Její výdrž je průměrná. Určitě nezůstanu jenom u tohohle odstínu.
Množství: 14 g
Cena: 135 - 200,- Kč

U Vietnamců
Jelení lůj
Trpím na suché rty a tak pořád zkouším různé balzámy a hledám, který bude dobrý a nebude stát plno peněz. Tento balzám to splňuje. Seženete ho skoro všude a opravdu dělá to, co by balzám měl dělat. Rty jsou po něm krásně hydratované. Recenzi na tyto balzám na rty můžete najít zde
Množství: 28 g
Cena: 20 - 70,- Kč

Catrice ICONails lak na nehty
Koupila jsem si ho v odstínu 85 Every Sparkle Happends for a Reason, což je taková nude barva, která má v sobě jemné třpytky. Lak je krásně pigmentovaný a na nehtech vydrží zhruba týden. Více informací se dozvíte zde
Množství: 10,5 ml
Cena: 55 - 80,- Kč

Notino
Carmex balzám na rty
Musím říct, že za mě je to nejlepší balzám na světě. Mám strašně vysušené rty a pomáhá mi nejlépe tenhle balzám. Krásně hydratuje a rty po něm vypadají opticky větší a vyplněné. Recenze na balzám je zde
Množství: 10 g
Cena: 70 - 100,- Kč

L’Oréal Paris Paradise Extatic řasenka
Tahle řasenka je bomba. Řasy krásně prodlouží, dodá jim objem a zvýrazní je. Už mám druhou. Pokud Vás zajímá víc, tak recenzi na ní najdete zde
Množství: 6,4 ml
Cena: 180 - 300,- Kč 

Schwarzkopf Professional Osis+ Flatliner sprej pro tepelnou úpravu vlasů
Koupila jsem si ho z toho důvodu, že jsem si pořídila kulmu na vlasy, kterou Vám tady taky ukážu. Řekla jsem si, že když už chci používat kulmu tak, že se o ty vlasy musím pečovat a chránit, aby nebyli tolik zatěžovány. Zatím jsem ho nezkoušela, protože ještě nebyla příležitost, ale až ho vyzkouším, tak pro Vás udělám recenzi.
Množství: 200 ml
Cena: 130 - 280,- Kč

Alza
Remington Ci95 Pearl kulma na vlasy
Měla jsem jí kamarádce na ples a chtěla jsem si na něho udělat pořádné vlny, tak jsem si řekla, že si koupím nějakou kvalitní kulmu. Mám v plánu Vám na ní napsat recenzi.
Cena: 500 - 1000,- Kč

Knihy 

Knihy Dobrovský 
Maturita
I když budu maturovat až za rok, tak už teď jsem si objednala dvě knížky "Maturita". Koupila jsem si český jazyk a anglický jazyk. Dostala jsem na ně doporučení od učitelky. Koupila jsem si už teď z toho důvodu, že chci mít potom víc materiálů a mám v plánu si pak koupit i to novější vydání.
Cena: Český jazyk 180 - 220,- Kč
           Anglický jazyk 160 - 260,- Kč

Časopisy

JOY
Tento časopis mám moc ráda. Je to jeden z mála časopisů, který si kupuji skoro pravidelně. Obsahuje opravdu zajímavé a čtivé články. 
Cena: 40 - 60,- Kč (záleží na čísle)

Žena a život 
Zkusila jsem si ho koupit a musím říct, že toho vůbec nelituji. Jsou v něm opravdu zajímavé články. 
Cena: 35,- Kč 

Glanc
Občas si ho koupím, protože někdy se tam najdou dobré články. Navíc ty dárky u toho jsou super. 
Cena: 60,- Kč 

To je asi všechno, co jsem si koupila. Do komentáře mi můžete napsat, co hezkého jste si koupili Vy tento měsíc. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts