sobota 25. dubna 2020

Avon Attraction tělové mléko

Ahoj,
strašně se mi vysušujou nohy, a proto si je musím každý večer mazat. Nesmí mi, proto nikdy doma chybět tělové mléko. Dnes tu mám pro Vás recenzi na tělové mléko Avon Attraction.
Tělové mléko by mělo zanechávat pokožku hedvábně jemnou, hladkou a hydratovanou.
Jeho hlavní složkami jsou ostružiny, mošus, vanilková ambra.
Mléko se nachází v plastové tubě, která má krásně zlatou barvu.
Na zadní straně najdete popis a složení mléka. 
Otvor je středně velký, tak aby jste z něho vymáčknuli potřebné množství mléka. 
Samotné mléko má bílou barvu.
Krém je řídší konzistence. Velmi dobře se roztírá a do pleti se rychle vstřebává. Pleť je po něm krásně vyživená a hebká. Vůně je příjemná. 
Množství: 200 ml
Cena: 50 - 90,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Konzistence
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 8,5* z 10*

Mám moc ráda všechny tělová mléka od Avonu, protože jsou skvělý. Doporučuji Vám nějaké vyzkoušet.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts