pondělí 13. dubna 2020

Škola během karantény

Ahoj,
dnešní článek bude hlavně pro studenty, kteří jsou díky karanténě doma a musí se učit sami. Ráda bych Vám dala pár tipů, jak zvládat školu z domova.
Ještě před tím bych Vám ráda řekla, jak to funguje v mojí škole. My dostáváme od učitelů email s úkoly, které jim pak do určitého termínu pošleme vypracované.
A teď už můžeme přejít na samotné tipy.

1. Čas 
Určete si, kdy se budete každý den učit. U mě je to třeba dopoledne. Když si stanovíte určitý čas, nemůže se Vám stát, že to budete celý den oddalovat a pak večer zjistíte, že jste vlastně nic neudělali.

2. Místo
Najděte si místo, kde se budete nejvíc soustředit. Řekla bych, že nejlepší je pracovat u stolu a naopak nejhorší je postel, protože s ní má mozek spojený spánek, tím pádem se nedokážete soustředit. Já se učím u stolu a moc mi to vyhovuje.

3. Plánujte
Zapisujte si do diáře všechny úkoly. Nestane se Vám tak třeba, že zapomenete nějaký úkol včas poslat a mít přehled toho, co Vám ještě zbývá.

4. Pokud něčemu nerozumíte, ptejte se
Jestli nějaké látce nerozumíte, nebojte se někoho zeptat, ať už rodičů, přátel nebo učitelů, kterým můžete napsat třeba na email. Můžete si také pomoc internetem, protože v dnešní době se tam dá najít úplně všechno.

5. Všeho s mírou
Nic nepřehánějte. Udělejte si třeba během učení 10 minutovou pauzu a rozhodně se neučte celé dny.

Doufám, že ti moje tipy na učení nějak pomohli. Budu moc ráda, když mi do komentáře napíšete, jak zvládáte školu během karantény.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts