sobota 4. dubna 2020

Můj den v karanténě

Ahoj,
teď se všichni nachází v nelehké situaci a musíme celé dny trávit v domácí karanténě. Spousta z Vás se ale doma nudí. Na to, co dělat, abychom se nenudili jsem už psala článek, který naleznete zde, ale dnes bych Vám ráda popsala můj den, co dělám a můžete se třeba tím inspirovat.

Ráno většinou probouzím po půl sedmé. Po tom ještě tak hodinu ležím v posteli a projedu si sociální sítě, co je nového. Pak přijde čas vstávat. Obléknu se a jdu snídat. Většinou si dávám řecký jogurt s domácí granolou a ovocem.
Pak moje kroky směřují do koupelny, kde si vyčistím zuby a umyju pleť.
Celé dopoledne se věnuji škole. Dělám a posílám úkoly, které nám učitelé zadávají. Také se učím s mým mladším bratrem, který je na základní škole. Pomáhám mu hlavně si angličtinou.
Okolo 12 hodiny přichází čas oběda, který vaří mamka.
Odpoledne většinu pustím nějaký seriál nebo film, vyjdu si sednout na chvíli na zahradu, cvičím, čtu povinnou četbu k maturitě, připravují pro Vás články na blog.
Večeřím obvykle v půl sedmé, ke které si pustím Ulici. Moje večeře se většinou skládá z celozrnného pečiva s něčím na tom jako například sýr, pomazánka atd. a zeleniny.
V půl osmé se jdu vykoupat a pak už se dívám na televizi na moje oblíbené seriály. Pokud Vás zajímají moje oblíbené seriály, na které se v televizi pravidelně dívám, tak je naleznete zde. Spát chodím přibližně v 10 hodin. Nejsem totiž noční sova.

Tohle je celý můj den. Většinou jsou ty dny všechny stejné. Do komentáře mi můžete napsat, jak vypadá Váš den v karanténě.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts