středa 8. dubna 2020

Maybelline SuperStay Ink Crayon rtěnka v tužce

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na rtěnku v tužce Maybelline SuperStay Ink Crayon, kterou jsem si koupila nedávno při slevách v drogérii Teta.
Jedná se o matnou rtěnku. Koupila jsem si jí v odstínu 15 Lead the way. Tento odstín se dá použít pro každodenní nošení.
Slibuje 8 hodinovou výdrž, matný efekt bez rozmazání a výrazná pigmentace.
Rtěnka se nachází v matné obal v barvě odstínu, který připomíná tužku.
Víčko drží pevně, takže se nemusíte bát, že by se Vám třeba v tašce někdy otevřela.
Na zadní straně tužky se nachází složení rtěnky.
Ve spodní části je ukryto ořezávátko, což jsem u žádné rtěnky zatím neviděla.
Samotná rtěnka je tenká a při koupi i krásně ořezaná. Dá se použít i jako konturovací tužku. Má máslíčkovou konzistenci.
Rtěnka je dobře pigmentovaná. Dělá pěkně matný efekt. Dobře se nanáší. Vůbec nelepí. Na rtech je velmi příjemná, skoro není cítit. Nezalézá do vrásek. Nikdy úplně nezaschne. Vydrží pití, ale po jídle je zapotřebí přetřít. Dá se dobře vrstvit, nevytváří hrudky ani neflekatí.
Množství: 14 g
Cena: 100 - 220,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Pigmentace
  • Odstín 
  • Aplikace
  • Není cítit na rtech
  • Nezálézá do vrásek 
  • Vrstvení
  • Obal

-

  • Výdrž 

Hodnocení: 8* z 10*

Rtěnka je dobrá. Možná si koupím i další odstíny. Pokud hledáte nějakou rtěnku na každodenní nošení, tak tuhle rozhodně vyzkoušejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts