úterý 7. dubna 2020

Farmasi Eurofresh zubní pasta

Ahoj,
skoro před rokem jsem si nechala vybělit zuby a snažím se to udržet, proto teď používám bělící zubní pasty. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na bělící zubní pastu Farmasi Eurofresh.
Bělící zubní pasta by měla díky salvadoru a čajovníkovému oleji odstraňovat skvrny, povlak a jemně bělit zuby. Zároveň je má chránit před povlakem, dodávat viditelně bělejší a jasnější úsměv a zanechávat svěží dech. Jemně odstraňuje povlak a povrchové skvrny hloubkovým čištěním.
Byla zabalená v papírové krabičce, na které je na zadní straně popis a složení pasty.
Samotná pasta se nachází v plastové tubě.
Z boku je popis a složení pasty.
Víčko je šroubovací.
Otvor na vymáčknutí je tak akorát.
Pasta má bílou barvu.
Chuť je příjemná a svěží. Voní a chutná po mentolu, který dodává také svěží dech. Vůbec nepálí. Co se týče bělení, tak je tam vidět trochu rozdíl. Přijde mi, že jsou zuby lehce bělejší. Po vyčištění jsou zuby takové hladší a lesklejší.
Množství: 112 g
Cena: 109,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Lesklé zuby
  • Hladší zuby 
  • Svěží dech
  • Příjemná chuť 
  • Nepálí
  • Trochu bělí zuby 

-

  • Nic

Hodnocení: 6* z 10*

Pasta je za tu cenu dobrá. Do komentáře mi můžete napsat, jestli používáte bělící zubní pasty.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts