středa 23. ledna 2019

Carmex balzám na rty

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila opět další recenzi a to tentokrát na balzám na rty Carmex. Dost se mi vysušujou rty a tak jsem hledala nějaký dobrý balzám a našla jsem, že tento je dobrý, tak jsem se rozhodla, že ho zkusím.
Mám ho bez příchutě a v té tekuté verzi. Dělají ho také v různých příchutí a i v tuhém provedení.
Přišel zabalený v papírovo-plastovém obalu.
Na zadní části byl popis a složení balzámu.
Samotný balzám se nachází v žluté tubičce s červeným víčkem a logem.
Na zadní straně je popis a složení produktu.
Otvor na vymáčknutí balzámu je akorát, tak aby jste vymáčknouli takové množství, které potřebujete. Plikátor je kulatý, takže se s ním na rtech dostanete všude.
Balzám krásně rty hydratuje. Zanechává je vláčné a jemné. Přináší optický zvětšení rtů, ale nečekejte od toho nějaké velké rty. Jenom vám to rty napne. Je ideální nanést ho půl hodiny před tím než budete nanášet rtěnku.
Na to, že je to jenom balzám, tak výdrž je dobrá. Vydrží na rtech dlouho a to i přes to, že pijete. Jídlo bohužel nevydrží, ale co by jste čekali od balzámu.
Množství: 10 g
Cena: 70 - 100,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Je skvělý. Lepší balzám jsem zatím neměla. Až mi dojde, tak si určitě koupím nový. Pokud máte stejný problém jako já, tak neváhejte a běžte si ho objednat, protože v drogérii ho bohužel neseženete.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts