středa 9. ledna 2019

L’Oréal Paris Paradise Extatic řasenka

Ahoj,
připravila jsem si dnes pro vás recenzi na řasenku L'Oreál Paris Paradise Extatic. Tahle řasenka je hodně lidmi opěvovaná a tak jsem se rozhodla, že jí taky vyzkouším.
Měla by dopřát svým řasám maximální délku i závratný objem, řasy na dotek jemné a pružné. Není voděodolná. Řasenka má barvu černou.
Je zabalená v papírové krabičce.
Krabička má ze zadu popis a složení řasenky. 
Samotná řasenka má měděnou barvu s bílým písmem. 
Kartáček je z umělých vláken. Štětinky jsou husté, krátké, krásně se na nich zachycuje barvu.
Dobře se s ní manipuluje. Řasenka pěkně řasy prodlužuje, neslepuje a zvýrazní. 
Vydrží dlouho, ale po několika hodinách jí mám lehce obtisknutou na horním víčku, ale stačí to přejéct prstem a hned je to pryč.
Množství: 6,4 ml
Cena: 220 - 300,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Objem řas
  • Prodlužuje 
  • Neslepuje
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Tuhle řasenku používám skoro pořád. Vůbec jsem to od ní nečekala. Opravdu mě mile překvapila. Za mě rozhodně doporučuji.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts