sobota 14. března 2020

Catrice ICONails lak na nehty

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na lak na nehty Catrice ICONails, který mě v obchodě zaujal svou barvou.
Mám ho v odstínu 85 Every Sparkle Happends for a Reason, což je taková hnědo-bronzová barva s jemnými zlatými třpytky.
Lak je v průhledné skleněné lahvičce, která má hranatý tvar. Víčko je černé a plastové. Šteteček je středně široký.
Lak velmi dobře nanáší. Skvěle kryje a stačí nanést pouze jednu vrstvu, aby jste měli sytou barvu. Lak rychle schne a po zaschnutí lehce matný.
Na nehtech vydrží 6 dní a pak se pomalu začne loupat.
Množství: 10,5 ml
Cena: 55 - 80,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Krytí 
  • Odstín 
  • Aplikátor (šteteček)
  • Nanášení 
  • Schnutí

-

  • Nic

Hodnocení: 8* z 10*

Lak je za tu cenu skvělý. Moc mi vyhovuje. Pokud ho někde uvidíte, tak se určitě na něho podívejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts