středa 4. března 2020

Maybelline Baby Skin podkladová báze pod makeup

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na podkladovou bázi pod makeup Maybelline Baby Skin, která můžete sehnat ve všech drogeriích. Tohle byla moje první podkladová báze, kterou jsem si koupila.
Je určena ženám, které objevily na své pleti zvětšené póry. Měl by póry okamžitě po nanesení stahovat a vyhlazovat pleť od všech nerovností. Má ji zanechávat nádherně jemnou a zářivou. Má redukovat nadměrné maštění pleti a dodává jí hydrataci, hloubkovou výživu a pevnost. Gelová konzistence by měla být k pleti šetrná, neobsahuje parfemaci a neucpává póry.
Nachází se v plastové modro-zelené tubičce, která je moc hezká. Na zadní straně je popis a složení báze.
Aplikátor je taková jakoby delší trubička s malým otvorem.
Jedná se o silikonovou bázi. Je to takový průhledný gel.
Po nanesení udělá opravdu krásně jemnou pleť. Póry po nanesení báze úplně nezmizí, ale menší změna tam jde vidět. Póry pěkně vyplní. Make-up díky bázi vydrží na mé pleti celý den. Báze ubývá pomalu, jelikož stačí opravdu malinko.
Množství: 12 ml
Cena: 130 - 190,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Obal
  • Pumpička
  • Nanášení
  • Nevysušuje
  • Vyhlazuje 
  • Schová póry 
  • Výdrž 
-
  • Nic

Hodnocení: 8* z 10*

Tahle podkladová báze je moc dobrá. Hodí se jak pro začátečníky tak i pro pokročilé. Jestli jste jí ještě nezkoušeli, tak rozhodně vyzkoušejte. Do komentáře mi můžete napsat, jaká byla Vaše první podkladová báze, kterou jste vyzkoušeli.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts