pondělí 27. dubna 2020

Co jsem dnes jedla I.

Ahoj,
nevím, jak Vy, ale já mám hrozně ráda články a videa typu, co kdo za den snědl. Nejen, že mě inspirují, ale vždy objevím nějaký rychlý, dobrý recept. Proto jsem si pro Vás tento druh připravila.

Snídaně 

Řecký jogurt s ovocem
  • 70 g řeckého jogurtu Milko
  • Jahody
  • Kanadské borůvky 

Oběd 

Losos s pečenými brambory 
  • 75 g lososa pečený na kapce oleje s bylinky
  • 60 g pečených brambor potřené před pečením olivovým oleje a posypané grilovacím kořením 
  • Cherry rajčata

Svačina 

Dýňový perníku

Večeře 

Žitný bochánek s avokádem a zeleninou
1/2 žitného bochánku z Lidlu
1/4 avokáda s kapkou citrónu, solí, pepřem 
Mrkev
Paprika

Doufám, že Vám moje jídla alespoň trochu inspirovala a něco z toho vyzkoušíte. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts