pondělí 20. dubna 2020

Uriage Bariéderm ochranný regenerační krém na ruce

Ahoj,
stává se mi, že se mi v zimě nebo v létě při vysokých teplotách vysušují ruce. Z toho důvodu jsem si koupila ochranný regenerační krém na ruce Uriage Bariéderm, na který bych Vám dnes ráda udělala recenzi.
Krém by měl hydratovat a vyživovat pokožku, chránit pokožku a zabraňovat vysychání pokožky. Je určen pro poškozené a velmi suché ruce.
Nachází se v bílé tubě. Víčko je modré a vycvakávací. Na zadní straně je popis a složení krému.
Krém mi nepřijde tak mastný, jak jsem čekala, že bude a řekla bych, že se mi na rukou vstřebává beze stopy mastnoty. Snesla bych olejovější a výživnější. Konzistence je trochu řidčí. Krásně se roztírá. Do pokožky se rychle vstřebává a zanechává ruce jemné a vláčné. Vůně není moc výrazná, ale zároveň příjemná.
Množství: 50 ml
Cena: 200 - 230,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Není moc mastný

Hodnocení: 8* z 10*

Je to úplně obyčejný krém, který neurazí ani nenadchne. Už jsem vyzkoušela i lepší krémy.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts