sobota 28. prosince 2019

Co jsem dostala k vánocům 2019

Ahoj,
ráda bych se s vámi dnes podělila o to, co jsem dostala k Vánocům. Předem bych vám chtěla říct, že se tím nějak nevychlubuji, protože Vánoce nejsou přece o dárcích, ale o společně stráveného čase s rodinou. Skoro všechny dárky jsem si vybírala sama, hlavně kosmetiku a oblečení. K dárku u kterých budu vědět cenu a odkud jsou, tak Vám jí napíšu. Dárky jsem taky rozdělila do dvou částí. První část je, co jsem dostala doma (od rodičů a mladšího bráchy) a druhá část je, co jsem dostala od ostatních (babi a děda, strejda).

Doma

Od rodičů
Mobil
Tento dárek jsem opravdu nečekala, ale jsem za něho strašně ráda, protože mi začala trochu blbnout baterka. Konkrétně jsem dostala Samsung A40, který je úplně boží. Má o dost lepší foťák než ten, co jsem měla do teď, takže se můžete těšit na lepší fotky. Vlastně fotky v tomto článek jsou už focený na nový mobil.
Cena: 5.200,- Kč

Řetízek s přívěskem
Udělal mi neuskutečnou radost, protože mám dva ocelové řetízky a oba se mi přetrhly. Za přívěsek jsem dostala srdíčko s nekonečnem. Bohužel Vám jsem nemůžu dát fotku, protože než jsem Vám ho stačila vyfotit, tak mi ze srdíčka druhý den vypadl kamínek, takže jsme ho museli dát reklamovat. Tak až mi ho opraví, tak Vám dám fotku na instagram.
Cena: 600,- Kč

Knížky
Vybrala jsem si k Vánocům dvě knížky do povinné četby k maturitě. Jednou z těch knížek je Krysař a druhou Don Quijote De La Mancha. Sehnali jsme je v Levných knihách.
Cena: Krysař 70,- Kč
            Don Quijote De La Mancha 90,- Kč

Plyšáci Mickey a Míníme
Tyhle plyšáky jsem moc chtěla, protože jsem si říkala, že budou hezký na mém gauči. Jsou za nasbírané body v Lidlu.

Kosmetika

EOS Visibly Soft balzám na rty
Moc jsem si ho přála. Už ho chci dlouho vyzkoušet. Seženete ho ve všech drogeriích.
Cena: 120-170,- Kč

Mám tu pro Vás pár produktů od značky Farmasi,  protože mamky kolegyně v práci jí prodává a tak mi mamka koupila pár věcí jako jsou:
Nail Colour Glossy lak na nehty
Chtěla jsem nějaký tmavě modrý lak na nehty, protože se mi ta barva líbí teď v zimě na nehtách.
Cena: 50,- Kč

Makeup Remover Wipes
Tyhle ubrousky se vždycky hodí, hlavně na cestování. Dostala jsem hned dvě balení, tak jsem na ně zvědavá.
Množství: 20 ks/balení
Cena: 100,- Kč/balení

Nail Polish Remover odlakovač
Ten se vždycky hodí. Teď jsem si začala víc lakovat nehty, tak ho určitě využiju.

Optimal All In One Style řasenka
Tuhle řasenku tam mamky kolegyně hodila jako dárek. Jsem na ní zvědavá. Už se těším, až jí vyzkouším. Udělám Vám na ní někdy recenzi.

Makeup vzorečky
Taky jsem je dostala od mamky kolegyně jako dárek. Je jich víc a každý má jiný odstín, takže můžu vyzkoušet jak konzistenci, tak i odstín, který mi vyhovuje.

Oblečení

Bunda párka
Potřebovala jsem novou bundu a takhle mi hned padla do očí. Je z Hm a krásně mi sedí. Má odepínací kapuci. Uvnitř je hezky teplá.
Cena: 800,- Kč

Džíny
Líbí se mi teď tmavě modré džíny a nějaký jsem chtěla, proto když jsem viděla a seděli mi, tak jsem je musela mít.

Džegíny
Tu ten styl džínů mám ráda a hodně je poslední dobou nosím. Jsou to jako legíny, neškrtí a zároveň vypadají jako normální džíny, takže si je můžete vzít kamkoliv. Dostala jsem tyhle světle šedé a jsem za ně neskutečně ráda. Myslím, že jsou z C&A.

Svetr
Chtěla jsem nějaký teplejší svetr, který by nebyl tlustý a zahřál, aby si ho mohla vzít jenom tak pod bundu bez mikiny. Vybrala jsem si v Hm tento proužkatý.
Cena: 400,- Kč

Svetřík
Když jsem ho viděla v Takku, tak jsem se do něho zamilovala a mamka mi řekla, že pokud se mi líbí tak, že mi ho vezme k Vánocům. Měla jsem z něho radost. Moc se mi tam líbí ten uzlík, který celý svetřík obzvláštní. Navíc je pěkně slabý, takže si ho můžu vzít kamkoliv a nebude mi v něm horko.

Pyžamo
Moc dlouho jsem si chtěla koupit nějaké hezky teplé pyžamo, do kterého bych se mohla v tom zimním počasí zachumlat. Když jsem tohle pyžamo našla pod stromečkem, měla jsem velikou radost. Tričko je s dlouhým rukávem a má na sobě plyšového medvídka a plysové kalhoty, které jsou růžové a mají na sobě bílé hvězdičky. Mamka mi řekla, že ho kupovala v Lidlu.

Tričko F.R.I.E.N.D.S
Miluju ten film, proto když jsem ho objevila v Tescu, tak jsem ho musela mít. Je úplně boží.

Od bratra

Tyto dárky mi asi nejvíce potěšili, protože mám mladšího bráchu a vidíte, že na Vás takhle myslí a chce Vám udělat radost, tak Vás to zahřeje u srdce a i z maličkosti máte radost.

Svítící tabule s písmenky 
Tahle tabule se líbila v Kiku mě i bráchovi a tak jsme si řekli, že si jí koupíme navzájem. Myslím si, že s ní budou hezký fotky na instagram. 
Cena: 80,- Kč 

Mini lucernička na svíčku
Moc se mi v Kiku zalíbila. Říkala jsem si, že by se mi hodila na mini svíčky Yankee Candle, které mám moc ráda. No a brácha byl tak hodný, že mi jí koupil. Je v krásné pastelově růžové barvě. 
Cena: 50,- Kč 

U babi a dědy 

Babi a děda

FOREO Luna Fofo čistící kartáček na obličej 
Moc jsem si ho přála, protože mám problematickou pleť. Mastí se mi a hodně se mi dělají pupínky. Slyšela jsem na něho chválu a tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. 
Cena: 1.900-2.500,- Kč 

Bjůty diář
Tento diář jsem měla letos a moc mi vyhovoval a tak jsem ho chtěla i na další rok. Jedná se o diář, který vytvořila Get the Louk spolu s dalšími dvěma holčinami. Pokud Vás zajímá, jak jsem si ho organizovala, tak článek naleznete zde. Chystám se, ale v novém diáři udělat nějaké změny v organizaci, tak Vám možná udělám na to článek. 
Cena: 350-500,- Kč 

Dárková karta do Dm drogerie
Moc ráda tam nakupuji kosmetiku a teď bych tam chtěla vyzkoušet i jejich potraviny, které tam mají prý dobré,  tak se těším, až je vyzkouším. Už se těším, až půjdu nakupovat. Kartu jsem dostala nabitou v hodnotě 1.000,- Kč.

Kosmetika 

Bioderma Sebium H2O micerální voda
Už mi pomalu dochází, a proto jsem ráda, že mám další do zásoby, protože si jí nemůžu vynachválit. Už jsem na ní dělala recenzi, kterou naleznete zde.
Množství: 500 ml
Cena: 300-350,- Kč 

ĽOréal Hydra Genius pleťový krém 
Ráda jsem ho používala, ale bohužel mi došel a chystala jsem si koupit nový. Proto když jsem ho našla pod stromečkem, tak jsem měla radost. Recenzi na něho naleznete zde

Curaprox Super Soft zubní kartáčky 
Tyhle kartáčky si nemůžu vynachválit. Jsou skvělé a už jiné kartáčky ani nepoužívám než tyhle.
Množství: 3 ks 
Cena: 250,- Kč 

Krém na ruce
Tento krém mi babi koupila hlavně kvůli tomu obalu ve tvaru sovy. Sehnala ho někde u Vietnamců. 

Strejda

Pilos Frixion plnící péro a plnící propisku
Měla jsem z nich radost, protože už konečně nebudu muset v diáři škrtat. Už jsem je měla jako malá, ale bohužel se mi rozbili. 

To je vše, co jsem dostala. Ještě jsem dostala nějaké peníze. Myslím si, že jsem toho letos dostala opravdu a jsem za ně neskutečně vděčná. Určitě mi také napište do komentáře, co jste dostali vy. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts