středa 4. prosince 2019

Essence All About Matt matující papírky

Ahoj, 
všimla jsem si, že už dlouho nevyšla žádná recenze a tak jsem si pro Vás dnes připravila recenzi na matující papírky Essence All About Matt, které už mám doma dlouho, ale vždy když mám mastný obličej a nechce se mi jít si ho umýt, tak po nich sáhnu. 
Měli by absorbovat přebytečnou mastnotu a odstraní z pokožky lesk. 
Nachází se v papírové, růžové krabičce. Na zadní straně je popis, složení a použití papírků. 
Vyndavání papírků je skvěle vyřešené. Stačí papírek zboku z krabičky vysunout a hned ho můžete použít. 

Samotný papírek je bílý až trochu průhledný. Jsou poměrně tenké.
Po použití papírek zprůhlední. 
Moc mazu do sebe neabsorbují. Pro perfektní odmaštění obličeje musím většinou použít několik. Jsou šetrné k pleti. 
Množství: 50 ks
Cena: 50,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Odmašťuje
  • Šetrný 
  • Balení 
  • Cena 

-

  • Spotřeba více ks na jedno odmaštění

Hodnocení: 7,5* z 10*

Mám z nich takové smíšené pocity. Řekla bych, že ta kvalita odpovídá té ceně. Myslím si, že když by se koupili nějaký o trochu dražší, u kterých by stačil jenom jeden, tak by to jedno použití vyšlo cenově na stejně. 


To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts