neděle 15. prosince 2019

Zdravé kokosky

Ahoj,
po roce jsou tu zase Vánoce a k nim neodmyslně patří cukroví, které všichni milujeme, ale když pak po Vánocích vlezeme na váhu, tak se zhrozíme kolik jsme zase přibrali. Není se čemu divit, protože klasické cukroví se vlastně skoro celé skládá s cukru, másla (tuky) a pšeničné mouky. V předchozím článku "Jak nepřibrat na Vánoce", který naleznete zde, jsem Vám jednom z bodu radila, ať si zkusíte udělat zdravější alternativu. Proto jsem si pro Vás dnes připravila recept na zdravé kokosky, které jsou jednoduché a velmi chutné.

Ingredience (22-24 ks):

4 bílky
200g strouhaného kokosu
250g polotučného tvarohu (z vaničky)
Sladidlo
Hořkou čokoládu
Sůl

Postup:

Bílky si se špetkou soli vyšleháme do sněhu. Opatrně do něho vmícháme strouhaný kokos a pak přidáme polotučný tvaroh. Na pečící papír vytvarujeme lžící kokosky. Pokud by se to hůře tvarovalo, tak přidejte více polotučného tvarohu. Dáme do trouby a pečeme na 170°C přibližně 15 minut. Po vychladnutí polijeme hořkou čokoládou.

Tenhle rok jsem je dělala poprvé a hned jsem si je oblíbila. Musela jsem si je hned dopsat do seznamu cukroví, které dělám každý rok. Jaký je Vaše oblíbené cukroví?

Přeji Vám dobrou chuť.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts