pondělí 18. února 2019

Jak si organizuji diář

Ahoj,
připravila jsem si pro vás dnes článek na to "Jak si organizuji diář". Tohle je dost populární článek a tak jsem se rozhodla, že ho pro vás taky napíšu. Mám Bjůty diář od Get the louk, na který naleznete článek zde.
Každý měsíc si nalepím určitou samolepku s daným měsícem, který naleznete v zádu v diáři.
Měsíční kalendář, který je ve předu každého měsíce využívám k naplánování článků na blog.
Píšu si do něho modrou propiskou a na věci, které trvají více dnů používám zlatou fixu.
Ráda používám na plánování dopředu lepíky, protože nerada v diáři škrtám.
Krekry, které jsou z boku každého týdne vyplňuji takto. Buď když jsem to nesplnila, tak nevybarvím nic. Pokud ano, tak modrou propiskou. U krekru, kde stojí, jestli jsem byla nalíčená, tak používám ještě zelenou propisku, která vyjadřuje to, že jsem ten den nebyla ani nalíčená, tak není, co odličovat.
Okénka pod každým dnem, které slouží k zaznamenání toho, jak si byla ten den hodně nalíčená, vybarvuji žlutým zvýrazňovačem.
Jinak si ještě zdobím diář samolepkami, které jsou v zádu v diáři.
Na konci měsíce si vždy vyplním měsíční shrnutí.

Jak si organizujete vy diář? Děláte něco stejně jako? Určitě mi napište do komentáře. Ráda si to přečtu.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts