pondělí 11. února 2019

Bioderma Sébium H2O micelární voda

Ahoj,
připravila jsem si pro vás dnes recenzi na micelární vodu Bioderma Sébium H2O, protože o pleť se musí pečovat.
Měla by zbavovat pleť nečistot a přebytečného mazu, regulovat tvorbu kožního mazu, zanechávaf pokožku čistou a svěží a nevysušuvat pleť.
Nachází se v modré plastové nádobě. 
Na zadní straně je popis a složení micelární vody. 
Otvor je malý, takže se nemusíte bát, že při nanášení se vám nějak rozlije. 
Pleť je po krásně vyčištěná. Dokonale jí zbaví nečistot. Pleť je po ní svěží a bez mastného filtru. 
Množství: 250 ml
Cena: 240 - 280,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Hydratuje 
  • Zbavuje mastného filtru 
  • Nevysušuje pleť 
  • Zbavuje nečistot 
  • Obal 
  • Aplikace

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

O téhle značce jsem hodně slyšela a chtěla jsem od ní něco vyzkoušet, protože mám problematickou pleť. Jestli máte pleť jako já, tak neváhejte ani chvilku.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts