pondělí 16. prosince 2019

Avon Mark fixační sprej na make-up

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na fixační sprej Avon Mark, protože fixace makeupu je důležitá, aby Vám potom makeup netekl.
Sprej je bez vůně.
Nachází se v plastové černé lahvičce s bílým písmem.
Na zadní straně je popis a složení fixačního spreje.
Rozprašovač je silný. Na obličeji zanechává velké, mokré kapky, které dlouho schnou.
Na obličeji ze začátku strašně lepí a po zaschnutí je pleť taková těžká, ulepená. Pěkně jí zafixuje a makeup vydrží na svém místě pár hodin.
Množství: 125 ml
Cena: 90 - 120,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Fixace
  • Obal

-

  • Konzistence
  • Rozprašovač 
  • Výdrž 

Hodnocení: 2* z 10*

Tento fixační sprej jsem si koupila na doporučení kamarádky, který moc vyhovoval. Tak jsem si řekla, že ho za tu cenu taky zkusím. Moc mě zklamal. Nejspíš ho někomu dám, aby ho zdělal, protože já ho používat nebudu. Za mě Vám ho rozhodně nedoporučuji.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts