sobota 21. prosince 2019

Colgate Max Whitening White Crystal bělící zubní pasta

Ahoj,
taky máte problém s nažloutlými zuby a chtěli by jste je mít krásně bílé? Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na bělící zubní pastu Colgate Max Whitening White Crystal, kterou jsem dostala od babi k svátku, protože mám s bílými zuby problém a nechala jsem si i u svého zubaře udělat takovou násadu na zuby, do které si občas koupím bělící gel, který mi pomáhá a vždy mi zuby vybělý. A teď už k samotné pastě.
Obsahuje stovky bělících miniplátků. Při čištění se miniplátky rozpouštějí a pasta by měla uvolňovat ohromnou bělicí sílu, která má pomáhat obnovit bělost Vašich zubů. Výsledkem by měli být maximálně bílé zuby, osvěžuje dech a bojovat proti zubnímu plaku.
Při koupi byla zabalená v papírové krabičce, na které je na zadní straně popis a složení pasty.
Samotná pasta se nachází v plastové tubě. 
Na zadní straně je popis a složení pasty. 
Víčko je vyklápěcí. Otvor na vymáčknutí je tak akorát. Pasta má průhlednou barvu a uvnitř jsou bílé plátky. 
Chuť je příjemná a svěží. Trochu pálí. Co se týče bělení, tak tam moc nevím. Přijde mi, že nic moc nedělá. Po vyčištění jsou zuby takové hladší a lesklejší, ale nějaký dlouhodobý účinek to nedělá. 
Množství: 75 ml
Cena: 20 - 50,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Lesklé zuby
  • Hladší zuby 
  • Svěží dech
  • Příjemná chuť 

-

  • Pálí 
  • Nemá dlouhodobý účinek 

Hodnocení: 4* z 10*

Pasta mi přijde za tu cenu celkem fajn. Pokud hledáte pastu ne kvůli bělení, tak doporučuji.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts