středa 17. července 2019

ĽOréal Hydra Genius krém na pleť

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila další recenzi na krém na pleť ĽOréal Hydra Genius. Ten krém je teď všude propagován, jak je skvělý, tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším.
Vyrábějí se tři druhy podle typy pleti. Buď je pro normální, smíšenou pleť nebo suchou, citlivou pleť nebo normální, suchou pleť. Já jsem si koupila ten pro normální, smíšenou pleť. Měl by hydratovat a rozjasňovat Vaši pleť. Je vhodný jak na den tak i na noc.
Byl zabalen v papírové krabičce, která byla zabalena ještě v průhledné folii.
Okolo krabičky se nachází popis a složení krému.


Samotný krém je ve skleněné lahvičce, která obsahuje pumpičku, ze které se pěkně aplikuje.
Pumpička jde velmi lehce značkou. Nemusíte se bát, že by Vám krém vytekl, protože přes pumpičku je průhledné víčko, které dobře drží.
Pleť krásně hydratuje. Velmi rychle se vstřebává. Během okamžiku nejsou vidět žádné mastné filtr a to díky gelové konzistenci, která mi vyhovuje. Zlepšení pleti je vidět hned po prvním použitím a navíc krásně voní.
Množství: 70 ml
Cena: 250 - 300,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 10* z 10*

Je to opravdu takový bum, jaký jsem viděla. Jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela. Už teď vím, že bude jeden z mých oblíbených a budu si ho kupovat znovu a znovu.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts