pondělí 8. července 2019

Oblíbené pleťové masky

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila "Moje oblíbené masky", které moc ráda používám a stále si je kupuji dokola. Řekla jsem si, že Vám je představím, aby jste si je mohli popřípadě také koupit, protože najít dobrou masku je někdy obtížné.

Garnier Skin Naturals Moisture + Smoothness oční pleť. maska

Více informací zde

Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb textilní pleť. maska

 Tato maska je úplně skvělá. Pleť je po ní krásně vyčištěná a hydratovaná.

Garnier Skin Naturals Pure Charcoal

Je určena na černé tečky. Dělá přesně to, co má, ale zároveň nevysušuje pleť.

 Balea Beauty Therapy

 Více informací se dozvíte zde

Doufám, že jsem Vám alespoň trochu pomohla při výběru masky. Můžete mi do komentáře napsat, jestli jste nějakou z nich zkoušela a jak Vám vyhovovala. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts