sobota 22. prosince 2018

Garnier Skin Naturals Moisture + Smoothness oční pleť. maska

Ahoj,
připravila jsem si pro vás dnes recenzi na oční pleť. masku Garnier Skin Naturals Moisture + Smoothness. Už dlouho jsem si jí chtěla koupit a teď když jsem si byla nakoupit nějaký ty masky, tak jsem si jí konečně koupila.
Měla by hydratovat a vyhlazovat oční okolí bez kruhů pod očima. Pomáhá redukovat viditelnost váčků.
Je zabalená v plastovém pytlíku. Samotná maska má tvar skrabošky na oči a je vyrobená ze slabého plátenka, na kterém je dána fólie, která se po nanesení na obličej sloupne
Na zadní straně se nachází popis masky, složení a její aplikace. 
Maska je krásně nasáknutá tekutinou. Na obličeji velmi příjemná. Po sundání je pleť pěkně hydratována a vyhlazená. Rozhodně dělá to, co by měla. 


Moje shrnutí:

+

  • Tvar masky
  • Hydratace 
  • Vyhlazení 

-

  • Nic


Hodnocení: 10* z 10*

Musím říct, že tahle maska je skvělá. Určitě si jí zase koupím znovu. Za mě bych vám masku doporučila.  

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts