středa 24. července 2019

Avon Mark lesk na rty

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na lesk na rty, na který jsem už dělala, kterou naleznete zde. Koupila jsem si nový odstín a tak jsem si řekla, že Vám o něm také řeknu. Omlouvám se, jestli se taky bude spoustu věcí opakovat, ale pokusím se Vám jsem dát něco navíc.
Koupila jsem si odstín NUDE, protože jsem chtěla něco neutrálního, jelikož mám všechny barevný.
Přišel mi zabalený v černé platové fólii.
Nachází se na něm popis a název odstínu, který na samotném lesku bohužel není.
Lesk je v průhledné tubičce s bílým víčkem. Aplikátor to nemá jako normální lesky. Skládá se z drobných a krátkých štětinek. I když je to nezvyk, tak se s ním lesk nanáší velmi dobře.
Konzistence lesku je skvělá. Na rtech je velmi příjemný. Vůbec na rtech nelepí a nevysušuje. Vůně je taky velmi příjemná. Vydrží je střední. Pití vydrží, ale jídlo už. Tam je potřeba rty znovu přetřít.
Množství: 7 ml
Cena: 60,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Aplikátor 
  • Konzistence 
  • Nevysušuje 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Výdrž 
  • Není napsaný odstín na lesku 


Hodnocení: 7* z 10*

Mám tyto lesky opravdu ráda, i když se musí za den několik přetřít. Doporučuji je vyzkoušet. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts