čtvrtek 21. března 2019

Balea látková pleťová maska

Ahoj,
na instagram jsem dávala anketu, jakou by jste chtěli na dnešek recenzi a bylo to nerozhodně, tak jsem se rozhodla, že udělám na pleť. masku Balea.
Pro okamžité zvlhčení pleti a redukci hlubokých vrásek. Jemné linie a vrásky budou redukovány. 
Nachází se v plastovém pytlíku. Je vyrobená ze slabého plátenka, na kterém je dána fólie, která se po nanesení na obličej sloupne. Maska má stříbrnou barvu. 
Na zadní straně se nachází popis, složení a aplikaci masky.

Maska je krásně nasáknutá tekutinou. Na obličeji velmi příjemná. Po sundání je pleť pěkně hydratována, vyhlazená a rozzářela. 
Množství: 1 ks 
Cena: 65,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Vyhlazení
  • Rozzářující
  • Aplikace 
  • Obal 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Tahle maska mě opravdu mile překvapila. Vůbec jsem to od značky Balea nečekala, protože jsem už vyzkoušela pár masek od této značky a skoro všechny mi nevyhovovali. Pokud máte cestu do Dm, tak jí vyzkoušejte. Věřím, že nebudete litovat. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts