pondělí 1. července 2019

Dermacol Aroma Ritual tělové mléko

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na tělové mléko Dermacol Aroma Ritual. Tato řada Aroma Ritual nemá jenom tělové mléko, ale můžete si koupit i krém na ruce, sprchový gel, tělový peeling, tělový olej, mýdla a pěna do koupele. Mám už ho doma opravdu dlouho, ale dostala jsem se k napsání recenze až teď.
Měl by poskytovat pokožce dokonalou hydrataci a osvěžení. Zanechávat ji sametově hebkou a chráněnou před vysušováním a vnějšími vlivy. Extrakt z vodního melounu by měl pečovat do hloubky o vaši pokožku, zvláčňovat ji. Existuje více druhů vůní. Já mám vůni melounu, která je úplně boží. Měla jsem i vůní hroznů a limetky, kterou jsem dala babi, protože sháněla tělové mléko a ta vůně nebyla taková jako ta melounová
Mléko se nachází v plastové, zelené tubě. Otvor je akorát veliký, aby jste z něho vymáčknuli množství, které zrovna potřebujete. 
Na zadní straně najdete popis a složení mléka. 
Samotné mléko má narůžovělou barvu.
Krém je řídší konzistence a tím pádem se dobře roztírá. Do pleti se rychle vstřebává. Pleť je po něm krásně vyživená a hebká. Vůně je příjemná a osvěžující. 
Množství: 200 ml
Cena: 50 - 90,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Konzistence
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 9* z 10*

Toto tělové mléko už mám doma dlouho, ale používám ho moc ráda. Navíc tu vůni úplně miluju. Určitě doporučuji vyzkoušet.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

2 komentáře:

  1. Já osobně bych šla raději do produktů s přírodnějším složením. Koukala jsem na kosmetiku Kneipp, konkrétně na tělová mléka: https://www.kneipp.com/cz_cs/produkty/pece-o-telo/telova-mleka - zajímalo by mě, zda s nimi máte zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že odepisuji takhle pozdě, ale všimla jsem si Vašeho komentáře až teď.
      Bohužel s touto značkou nemám zatím žádnou zkušenost. Pokud si ho rozhodne koupit, budu moc ráda, když mi napíšete, jak Vám vyhovuje.

      Vymazat

Popular Posts