středa 3. července 2019

Nákupy za červen 2019

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás po delší době připravila Nákupy za červen 2019. Je toho trochu víc, protože jak jistě víte, tak jsem v lázních a taky je odpoledne volno, tak chodím pořád nakupovat.

Oblečení

HM
Bílé tričko s modrými růžemi
Líbíl se mi ten jednoduchý vzor. Tričko je ze 100% bavlny.
Cena: 130,- Kč

Tričko s květinovým vzorem
Mám moc ráda květinové vzor a tohle mi přišlo úplně dokonalý. Materiál je 100% bavlna.
Cena: 130,- Kč

Modré šaty
Tyto šaty jsou spíše teplákové, takže se můžou klidně nosit i na podzim. Mají přiléhavý pas a sukni tvaru A.
Cena: 300,- Kč

Puntíkaté šaty
Skvěle se na normální nošení, ale klidně se dájí nosi na plavky. Mají přiléhavý pas a sukni tvaru A.
Cena: 100,- Kč

Modré šaty s květinami
Tyto šaty jsou nádherný. Teto vzor mám na léto nejradši. Jsou hezky vzdušné.
Cena: 600,- Kč

Bílé šaty se vzorem
Jsou pěkně volné. Koupila jsem si je za tím účelem, že je budu nosit přes plavky, ale dají se nosit i normálně na běžný nošení.
Cena: 150,- Kč

Lindex
Šedá sportovní podprsenka
Potřebovala jsem si nějakou koupit a tahle mě skvěle seděla.
Cena: 500,- Kč

Takko
Černý tepláky
Jsou legínového typu a z boku mají bílý pruh s nápisem.
Cena:

Sam 73
Modré tričko na úzel
Líbil se mi tam hrozně, že není úplně obyčejný, ale že tam je ten úzel.
Cena: 120,- Kč

Cocco
Modrý šátek
Tento typ šátku s uzlíkem jsem chtěla vždycky vyzkoušet a teď jsem si ho konečně koupila.
Cena: 75,- Kč

Kosmetika

Loreál Hydra Genius krém
Tento krém jsem si plánovala koupit už hodně dlouho a těď když bych v drogérii TETA sleva, tak jsem si ho konečně koupila.
Cena: 250 - 300,- Kč

Labello 24h melt-in moisture balzám na rty
Jelikož nejsem teď doma zapomněla jsem si sbalit balzám, tak jsem si zkousila koupit tento.
Cena: 50,- Kč

Můžete mi napsat do komentáře, co se Vám z toho líbilo nejvíc nebo jestli by jste si chtěli něco z toho koupit.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts