pondělí 22. července 2019

Balea Berry Smoothie pleťová maska

Ahoj,
dnes jsem vyzkoušela pleťovou masku Balea Berry Smoothie, tak jsem si řekla, že Vám hned o ní napíšu recenzi.
Pleťová maska je obohacena o kokosový a mandlový olej, který má pečovat o vaší pleť a zanechávat ji sametově jemnou. Antioxidační a pečující složení s panthenolem a výtažkem z brusinek a quinoi by měl působit efektivně proti volným radikálům a tím podporovat ochranu pleti před okolními vlivy. Pro zářivě krásnou a sametově jemnou pleť.
Je zabalená v plastovém růžovém pytlíku. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 
Samotná maska je stírací. Stačí nanést, počkat 10 - 15 min. a pak jednoduše šetřít ubrousek. Balení obsahuje dvě dávky a jedna dávka Vám krásně vystačí na celý obličej.
Příjemně voní. Maska se dobře nanáší. Je trochu hustší, ale ne moc. Na obličeji je příjemná. Pleť byla na dotek krásně hydratovaná, jemná a viditelně čistá.
Množství: 16 ml (2x 8 ml)
Cena: 15,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Příjemná 
  • Zjemňuje pleť 
  • Pleť vyčistí 
  • Hydratuje
  • Cena 
  • Aplikace 

-

  • Nic


Hodnocení: 10* z 10*

Opravdu mě mile překvapila, protože mi zatím moc masek od Balea nevyhovovalo. Budu si jí kupovat znovu. Určitě doporučuji vyzkoušet. Nebudete litovat.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts