čtvrtek 11. července 2019

Labello tónovací balzám na rty

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na tónovací balzám na rty Labello. Tento jsem si koupila z toho důvodu, že jsem v lázních a zapomněla jsem si svůj balzám doma. Jelikož bez něho nevydržím ani jeden den, tak jsem si musela jít hned koupit nový. Zkusila jsem si vzít tento od Labello.
Existuje více vůní. Já jsem si koupila s vůní melounu, která je úplně božská. Bálzám obsahuje jemné třpytky a dodá Vašim rtům trochu šťavnaté barvy. Je možno ho nosit místo rtěnky nebo lesku.
Byl zabalen v papírovo-plastovém obalu, na které ze zadu nachází popis a složení balzámu. Samotný balzám je v plastové růžové tyčince s bílým nápisem. Víčko drží krásně pevně, takže se jen tak neotevře.
Je pěkně máslový. Pěkně se nanáší a je příjemný na rtech. Jsou pro něm krásně hydratované a vyživené.
Množství: 4,8g (5,5ml)
Cena: 50 - 80,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Konzistence 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 9* z 10*

Jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, protože jsem šlyšela na tuhle značku samou chválu a chtěla jsem od této značky něco vyzkoušet. Možná si do budoucna koupím i další produkty od této značky. Pokud jste ještě od téhle značky nic nezkoušeli, tak to běžte napravit. Nebudete litovat. Schválně mi můžete napsat do komentáře "Co za produkt by jste si chtěli koupit?".

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts