pondělí 15. července 2019

Make-up Remover Micellar Solutio Senstive Skin odličovací ubrousek

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na vzoreček odličovacího ubrousku Make-up Remover Micellar Solutio Senstive Skin, který jsem dostala jako dárek při nákupu na Notino.
Ubrousek je ideální na cestování. Hodí se pro všechny typy pleti. Nesmírně jemné ubrousky se 100% přírodními vlákny obohacené o micelární vodu, spojují účinky čisticího mléka, odličovače očí a tonika. Měl by dobře odlíčit pleť, hydratovat, zjemnit a zklidnit pleť.
Je zabalen v plastovém pytlíčku. Na zadní straně obalu se nachází v popis a složení.
Ubrousek je příjemný a dost nasáknutý tekutinou.
Krásně pleť odlíčí. Nemá problém i s voděodolným makeup. Trochu déle trvá než se vše pečlivě odlíčí. Tekutina pleť pěkně schladí. Nedráždí oči a nevysušuje pleť.
Množství: 1 ks
Cena: 120 - 150,- Kč (8ks)

Moje shrnutí:

+

  • Odlíčí i voděodolný makeup
  • Hydratace 
  • Nedráždí oči

-

  • Délka odlíčení


Hodnocení: 8* z 10*

Přiznám se, že jsem úplně nevěděla, co napsat o tomhle odličovacím ubrousku, protože není moc, co k němu říct. Snad Vám to bude takhle stačit. Kdyby jste se chtěli na cokoliv dalšího zeptat, tak mi napište do komentáře. Určitě bych Vám je doporučila vyzkoušet.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts