sobota 2. března 2019

Nákup za únor 2019

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila Nákupy za únor 2019. Tento měsíc jsem se pořádně rozšoupla. Musím říct, že jsem teď utratila hodně, ať už za kosmetiku, tak i za dekorace a ostatní věci.


Dm
Nejvíc jsem si nakoupila masek na obličej, protože je mám moc ráda.

Maska Garnier Skin Naturals Moisture+ Smoothness

Masku už jsem jednou měla a moc mi vyhovovala, proto jsem si jí koupila znovu.
Měla by hydratovat a vyhlazovat oční okolí bez kruhů pod očima. Pomáhá redukovat viditelnost váčků. Tohle všechno na 100% splňuje. Maska je látková. 
Množství: 6g
Cena: 49 - 80,- Kč 
Více informací se dozvíte zde

Maska Garnier Skin Naturals Pure Charcoal

Měla by zmatňovat pleť a dopřát jí intenzivní hydrataci a zároveň čistit. Vhodné i pro citlivou pleť. Maska je látková. Zatím jsem jí nezkoušela, ale když tak vám jsem dam potom recenzi. 
Množství: 28 g
Cena: 49 - 80,- Kč 


Maska Teint Perfection

Jednáse o masku na rty. Tenhle typ masky jsem nikdy nezkoušela a zajímalo mě to, proto jsem si řekla, že jí zkusím. 
Měla by vyhlazovat rty, dodávat jim intenzivní hydrataci a zanechávat je neodolatelně svůdné. Už jsem jí zkoušela. 
Po sundání byly moje rty pěkně hydratováné, ale nepřijdete mi, že by byli nějak vyhlazené. 
Množství: 1 ks
Cena: 39,- Kč 
Více informací se dozvíte zde

Maska Balea Sparkle & Shine

Tahle maska je Dm novinkou a tak jsem si řekla, že jí musím vyzkoušet. Jedná se o slupovací masku. 
Je s horským křišťálem a měla by čistit pleť do hloubky. Efektivně odstraňovat odumřelé šupinky kůže, nečistoty a usazeniny. Po použití by měla být pleť vyčištěná a svěží. 
Zatím jsem jí neměla na obličeji, ale když tak vám jsem dám potom recenzi. Balení obsahuje 2 dávky. 
Množství: 16 ml (2x 8 ml)
Cena: 13,- Kč

Maska Balea s aktivním uhlím

Formule s účinnými látkami kyselinou salicylovou a zinkem by měla pomáhat při pravidelném užívání vítězit nad bakteriemi, které stojí za vznikem akné a zamezují vzniku nových nečistot. Pro svěží a odpočatý vzhled. Je určená pro problematickou a smíšenou pleť. Maska je ve formě látkového černého ubrousku. Hebký fleece s vlákny bambusového uhlí lehce přilne k obličeji. 
Už jsem jí vyzkoušela a vůbec nic z toho, co popisujou nedělá. Na pleti vůbec nedrží. Pokud by jste chtěli recenzi na tuto masku, tak mi napište do komentáře. 
Množství: 1 ks
Cena: 35,- Kč 

Maska Balea látková pleťová maska

Tuhle masku jsem si koupila na doporučení youtuberky PetraLoveHair. Pro okamžité zvlhčení pleti a redukci hlubokých vrásek. Jemné linie a vrásky budou redukovány. Ideální jako dodatečná intenzívní péče a pro zvláštní příležitosti. Tato maska je látková. 
Ještě jsem jí nezkoušela, ale až jí vyzkouším, tak vám o ní napíšu recenzi. 
Množství: 1 ks
Cena: 65,- Kč 

Čistič štětců Ebelin 

Tento čistič musím říct, že štětce krásně vyčistí. Proces je rychlý a výhodou je, že k tomu nepotřebujete vodu. Recenzi plánuji v dalším článku. 
Množství: 100 ml
Cena: 80,-  Kč 

Nivea Expert dvoufazový odličovač očí

Tento odličovač odličuje skvěle. Už jsem 2x vypotřebovala balení po 125 ml a teď jsem si koupila velké balení. Pleť po něm není vůbec mastná. Určitě se můžete těšit na recenzi. 
Množství: 400 ml
Cena: 150 - 200,- Kč 

Podkladová báze pod makeup Maybelline Baby Skin

Tahle báze je skvělá. Dobře se roztírá. Pleť vyhlazuje a nevysušuje jí. Makeup na ní vypadá pěkně. Opět se můžete těšit na recenzi na tuto bázi. 
Množství: 22 ml
Cena: 140 - 180,- Kč 

Makeup Maybelline Fit Me 

Mám ho v odstínu 110. Tento makeup dělá matný vzhled. Je dobrý. Jediné, co bych vytkla je, že zvýrazňuje hodně suchá místa. 
Množství: 42 g
Cena: 120 - 160,- Kč

Zubní kartáčky Curaprox Supe Soft

Začala jsem o své zuby víc pečovat, proto jsem se rozhodla, že si koupím nějaký pořádný kartáček. Vybrala jsem si tyhle, protože vím, že tahle značka vyrábí kvalitní kartáčky. Jsou hezky měkké. Zuby se s ním pěkně čistí. Je malý, takže se s ním dostanete všude. Koupil jsem si tohle balení po třech, protože se to cenově vyplatilo. 
Množství: 3 ks
Cena: 250 - 270,- Kč 


Pepco
Sháněla jsem nějaký pěkný a hlavně levný rámečky na fotky, ale tak mě napadlo, že se zkusím podívat, jestli tam nějaký nemají. Měly tam nádherný. Koupila jsem si hned 4.
 Cena: 19,- Kč 

 Cena: 29,- Kč

Cena: 42,- Kč 

Kik
Zde jsem také neodešla zpátky. Koupila jsem si zde také rámeček, pilník, dekorační nápis, skleničku na svíčku a sešit s flitry. 

 Cena: 55,- Kč

Cena: 25,- Kč 

Cena: 79,- Kč 

 Cena: 55,- Kč

Cena: 79,- Kč 

Snad jsem vás nějak inspirovala. Určitě mi napište, jestli máte v plánu si něco z toho koupit. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 
bez hliníkových solí
Tento produkt neobsahuje hliníkové soli.
bez hliníkových solí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts