sobota 9. března 2019

Můj běžný víkend

Ahoj,
dnes to bude zase něco jiného. Připravila jsem si pro vás mojí víkendovou rutinu. Ráda bych vám popsala, jak to u mě vypadá obyčejný víkendový den, aby jste se o mě také něco dozvěděli.

Ráno se většinou vzbudím okolo 7 hodiny. Chvíli ještě ležím v posteli a prohlížím sociální sítě. Vstávám obvykle mezi 8-9 hodinou. Dojdu si na toaletu a obleču se. Poté se jdu nasnídat. Snídám většinou rohlík s medem. Po snídani nastává čas v kuchyni, kde si vyčistím zuby a vyčistím si pleť čistícím gelem, kterých mám víc, ale nejčastěji používám od Biodermy z té řady Sébium.
Následně jí vyčistím pleťovou vodou, kterou používám taky od Biodermy z té řady Sébium. 
V sobotu dopoledne se dívám na televizi a v neděli se jdu učit. Obědvám okolo 12 hodiny. Když je hezky, tak jdu se projít ven. Dělám nějaký povinnosti a pečuji o sebe. Dám si nějakou tu masku, upravím si obočí a natřu si nehty výživným olejem, který používám od Dm Balea.
Večeři si dávám mezi 18-19 hodinou.  V 19:45 hodin se chodím koupat a v neděli si ještě k tomu myji hlavu. Tam používám jakýkoliv šampón a kondicionér od Dm Balea. Vyčistím si zuby a opět jako ráno si umyju obličej čistícím gelem a následně pleťovou vodou. Do 22 hodin se dívám na televizi. Dále si jdu na namazat krémem obličej Ziaja Cocoa Butter, krém na ruce MIXA Anti-Dryness a dám si na rty Carmex Classic.


Kouknu se na sociální sítě a jdu spát. 

Takhle vypadá můj běžný víkend. Jak vypadá ten Váš? Děláte něco stejně jako já? 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts