sobota 16. března 2019

Nivea MicellAir Expert dvoufázový odličovač

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na dvoufazový odličovač Nivea MicellAir Expert, protože když se malujeme, tak je důležité se odlíčit, aby naše pleť netrpěla. 
Měl by zajistit perfektní a šetrné odstranění make-upu, a to i v oblasti očního okolí. Obsahuje černý čaj a suché oleje. 
Lahvička je černo-průhledná. Na ní se nachází nálepka s popisem odličovače.
To samé se je na zadní části a k tomu tam můžete ještě nalézt obsah.
Víčko má šroubovací. Odvor je maličký. Voda z něho jenom kape. Dobře se tedy nanáší na vatový tampónek. 
Rychle a krásně odlíčí i voděodolný makeup. Je šetrný k pleti. Díky suchým olejům není pleť po odlíčení mastná. Je vhodný i pro ty, co mají mastnou pleť. Neobsahuje žádnou parfemaci a ani alkohol, takže nedráždí oči. 
Množství: 400 ml (v Dm, nikde jinde jsem 
tohle velké balení zatím 
neviděla, jinak všude 
seženete po 125 ml) 
Cena: 130 - 150,- Kč (125 ml), 170 - 190,- Kč 
(400 ml)

Moje shrnutí:

+

  • Odličuje i voděodolný makeup 
  • Rychlost
  • Šetrný 
  • Nemastí pleť 
  • Nedráždí oči 
  • Nanášení 
  • Balení 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Už mám 3 balení. Je skvělý. Už jsem měla dvě lahvičky po 125 ml a teď když jsem zjistila, že ho mají v Dm ve 400 ml, tak jsem si ho běžela hned koupit. Určitě vám ho mužů doporučit. Je to můj oblíbený. Napište mi do komentáře, jaký je Váš oblíbený odličovač.


To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts