pondělí 18. března 2019

Můj každodenní školní makeup

Ahoj,
dnes bych Vám ráda popsala "Jak vypadá můj každodenní makeup do školy. Musím říct, že se do školy moc nemaluji.
Jako první si nanesu rukama podkladovou bázi. Nejčastěji používám Maybelline Baby Skin a mojí oblíbenou Dermacol Satin. Recenzi naleznete na Dermacol Satin zde

Dále zapracuji Beauty Blendrem makeup. Ten používám většinou Maybelline Fit Me! nebo Maybelline Affinitone. Recenzi naleznete na Maybelline Fit Me! zde a na Maybelline Affinitone zde

Na kruhy pod očima a na nedokonalosti na pleti si nanesu korektor. Ráda mám Catrice Camouflage. Recenzi naleznete zde
Dále přejdu na obočí, kde používám stín od Freedom.
Obočí potom přejedu gelem. Moc mi vyhovuje Essence Brow Maskara, ale bohužel mi teď došel. Recenzi naleznete zde
Když už mám obočí udělaný, tak si nanesu řasenku. Teď jsem si moc oblíbila ĽOréal Paradise Extatic. Recenzi naleznete zde
Celý makeup zafixuji pudrem. Nejradši mám transparentní. Můj oblíbený je momentálně Catrice Prime And Fine. Recenzi naleznete zde
Obličej si vykonturuji bronzrem. Nejčastěji používám z paletky I Heart Revolution Mini Chocolate. Recenzi naleznete zde
Někdy si dám i tvářenku. Miluji I Heart Revolution Blushing Hearts, která má krásné barvičky. Recenzi naleznete zde
Co by to bylo za look bez rozjasňovače. Já je přímo miluji. Nejradši mám z paletky I Heart Revolution Mini Chocolate, ale vůbec také není špatná Essence Glow To Go. Recenzi naleznete na I Heart Revolution Mini Chocolate zde a na Essence Glow To Go zde

Vše zafixuji fixačním sprejem. Teď používám I Heart Revolution Fixing Spray. Recenzi naleznete zde

Tak to by byl můj každodenní školní makeup. Oční stíny si skoro nedávám. To už totiž ráno nestíhám 😂 Jak vypadá Váš každodenní makeup?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts