středa 13. března 2019

Maybelline Fit Me! makeup

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na velmi známý makeup Maybelline Fit Me!. Jistě ho všichni znáte. Chtěla jsem ho vyzkoušet, jak mi bude vyhovovat, a jestli mi bude vysušovat pleť, protože se jedná o matující makeup.
Jak už jsem psala, je to matující makeup. Mám ho v odstínu 100. Myslím si, že odstín si tu najdou i bledulky.
Nachází se v černé platové tubě a malé místečko je průhledné, takže krásně vidíte odstín.
Víčko je šroubovací. Na zadní straně můžete nalézt popis a složení makeupu.

Otvor na vymáčknutí makeupu je malý, takže krásně vymačknete takové množství, které potřebujete.
Na pleti je příjemný. Není na pleti vůbec cítit. Pudrovat se nemusí. 
Konzistence makeupu je řídká a dobře se do pleti zapracovává. Krytí je střední. Velmi suchá místa na pleti zvýrazňuje, ale pokud máte nějaké lehké vysušené místečko, tak to není vidět. 
Na obličeji vydrží v pohodě celý den, ale už je to potom trochu vidět. 
Množství: 30 ml
Cena: 150 - 200,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Krytí 
  • Lehký
  • Konzistence 
  • Nanášení 
  • Balení 
  • Výdrž 

-

  • Vysušuje 

Hodnocení: 9* z 10*

Tento makeup bych nedoporučovala těm, co mají hodně vysušenou pleť. Jinak si myslím že je dobré. Určitě si ho koupím znovu.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts