pondělí 11. března 2019

Balea Sparkle & Shine pleť. maska

Ahoj,
na instagram jsem dávala hlasování, zda by jste chtěli recenzi na pleť. masku Balea Sparkle & Shine a většina z Vás hlasovala pro ano, tak jí tady máte. 
Maska s horským křišťálem by měla čistit Vaši pleť do hloubky. Efektivně odstraňovat odumřelé šupinky kůže, nečistoty a usazeniny. Po použití slibují, že Vaše pleť bude vyčištěná a svěží.
Je zabalená v plastovém růžovém pytlíku, který dělá holografické efekty. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 
Samotná maska je slupovací. Z pleti se krásně a jednoduše sloupne. Při slupování netahá kůži. Balení obsahuje dvě dávky a jedna dávka Vám krásně vystačí na celý obličej.
Příjemně voní. Maska se hůře nanáší. Je taková mazlavá a blbě se roztírá. Na obličeji je příjemná. Pleť byla na dotek krásně jemná a viditelně čistá.
Množství: 16 ml (2x 8 ml)
Cena: 13,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Příjemná 
  • Zjemňuje pleť 
  • Pleť vyčistí 
  • Cena 
  • Slupovací 
  • Netahá kůži 

-

  • Aplikace 

Hodnocení: 9* z 10*

Musím Vám říct, že téhle masce jsem moc nevěřila, protože za tu cenu jsem si řekla, že nebude dělat nic a taky, protože jsem takových masek od Balea už pár měla a nebyli nic moc. Tahle mě ale překvapila. Určitě si jí koupím znovu. Doporučuji Vám se také na ní podívat.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts